Raporty wydobycia. Granie mobilne.

Błędy ogólne zauważone w grze i na forum.
ZawszeNigdy
Pyskacz zwiadowca
Posty: 18
Rejestracja: 13 stycznia 2016, 18:02

Raporty wydobycia. Granie mobilne.

Post autor: ZawszeNigdy » 17 lutego 2016, 20:01

Kazdorazowo raporty na 6" telefonie wygladaja tak jak w zalaczniku. W pliku css nie ma ustawien rozmiaru ikon na najmniejszym punkcie zalamania rozdzielczosci (szablon bootstrap)
Załączniki
QuickMemo+_2016-02-17-06-39-36.png
QuickMemo+_2016-02-17-06-39-36.png (179.04 KiB) Przejrzano 8690 razy

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Raporty wydobycia. Granie mobilne.

Post autor: Admin » 17 lutego 2016, 23:17

Hej,
Dzięki, domyślam się, że to póki co tak wygląda - ogólnie styl mobilny wymaga sporo pracy tym bardziej, że nie wdrożyłem bootstrapa na samym początku...
Stopniowo to poprawiam, dzięki za uwagę.

ZawszeNigdy
Pyskacz zwiadowca
Posty: 18
Rejestracja: 13 stycznia 2016, 18:02

Re: Raporty wydobycia. Granie mobilne.

Post autor: ZawszeNigdy » 18 lutego 2016, 20:56

jak masz podpiętego bootstrapa to proszę wrzuć szybką aktualizację pliku css:

@media screen and (max-width: 768px) {
.defbox img{
width:10px;
height:10px;
}

.defbox{
font-size:10px;
}

}

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Raporty wydobycia. Granie mobilne.

Post autor: Admin » 20 lutego 2016, 12:31

Dzięki, mam zamiar wgrać konkretne aktualizacje jutro wieczorem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość