Tworzenie przedmiotów

Dział do zgłoszeń błędów i dyskusji na temat nowej, aktualnie testowanej wersji gry.
firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Tworzenie przedmiotów

Post autor: firebite » 24 maja 2015, 16:41

Cześć
Chciałem w temacie nawiązać do tworzenia przedmiotów i klas z nimi związanymi.

Z tego co widzę - na ten moment , każdy przedmiot w tworzeniu wymaga od nas , od 2 do 10 tysięcy surowców (danego typu) , a z późniejszym poziomem wiedzy pewnie i więcej.
Rzecz w tym , że : zarządca może łatwo zdobyć surowce - po przez wydobycie , wojownik w pojedynku , a poszukiwacz - nijak , jest tylko złoto.

Więc - czy pojawi się jakiś zamiennik , bądź coś co pozwoli nam wyrównać - tą nierówność ?

Gdybym miał coś zasugerować , to zwiększyłbym zależność w wartości przedmiotów od ich klas (chociaż dla tych , używanych do tworzenia) , oraz wybór - lub sprzedawanie przedmiotów za różnego rodzaju surowce.

Z poważaniem. - Firebite

Tetro
Psia Bestia
Posty: 28
Rejestracja: 10 maja 2015, 14:50

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Tetro » 25 maja 2015, 14:56

Poszukiwacz może użyć Transformatora...
mada faka :lol: :lol:

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: firebite » 25 maja 2015, 16:59

ale transformator ponad 70000 tysięcy nanobotów kosztuje , więc nawet jeśli można je zdobyć po przez zadania losowe , to będzie to po prostu męczarnia.

Tetro
Psia Bestia
Posty: 28
Rejestracja: 10 maja 2015, 14:50

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Tetro » 25 maja 2015, 17:11

Ja zdobyłem na niego nanoboty w ciągu 3 dni, poprzez zadania na czarnym rynku. Więc nie jest to jakiś duży wyczyn.
mada faka :lol: :lol:

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: firebite » 25 maja 2015, 19:40

ale nie każdy broczy się zadaniami na czarnym rynku.

Tetro
Psia Bestia
Posty: 28
Rejestracja: 10 maja 2015, 14:50

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Tetro » 25 maja 2015, 20:18

Tutaj muszę Ci przyznać rację. Ale co nie zmienia faktu że można.
mada faka :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Admin » 25 maja 2015, 20:54

Też się zgodzę, ale ten argument to broń obosieczna. Bo tak samo jak niektórzy nie wykonują zleceń tak samo i nie muszą wykonywać niektórych przedmiotów:)

Niemniej jednak w pełni zrozumiałem o co chodzi. Na chwilę obecną system wymaga już tylko złota (plus okazjonalnej platyny). Poprawka będzie widoczna dzisiaj wieczorem jak jeszcze pokombinuję z kolejnymi przedmiotami poziomu czwartego.

Zeraphiel
Pyskacz zwiadowca
Posty: 12
Rejestracja: 21 maja 2015, 10:34

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Zeraphiel » 26 maja 2015, 16:05

Z drugiej strony poszukiwacz teoretycznie zwiększa swoją szansę na dropa. Więc jeżeli ułatwi się dla niego tworzenie przedmiotów, to będzie płacz reszty klas, że wszyscy tworzą tak samo - a poszukiwacz lepiej dropi. Różnorodność, każda ścieżka ma plusy i minusy. Dla gry to akurat plus. Sam robię poszukiwacza i jakoś nie przeszkadza mi to zbytnio, wiadomo można pomyśleć nad zwiększeniem/zmniejszeniem szansy przedmiotów do craftu z wypraw. I w ten sposób dopakować nieco poszukiwacza. Jak na moje craft jest wręcz trochę za prosty względem tego jak mocne są te przedmioty względem tych które wypadają - raz, że wypadają raz na rok, to całkowicie losowo dostają affixy. Tu przynajmniej część affixów jest przypisana z góry i co więcej są one w kij mocne i odchodzi aż taki element losowości. Nawet zachowując element losowości w tych "dorzucanych losowo" afixach, to dany item można obecnie bez większego problemu tworzyć na okrętkę aż wylosuje Ci to co potrzebujesz.

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: firebite » 26 maja 2015, 16:13

Mimo wszystko bez przesady , jak na pewnym poziomie koszt przedmiotu wzrośnie do 50-75 tysięcy surowców , to trudno będzie to nazwać utrudnieniem , skoro surowców na poszukiwaczu praktycznie nie zdobywamy.

Co do minusów i plusów dla klas , jeśli mowa np. o wojowniku , czy zarządcy , to została dla nich wprowadzona możliwość zakupu przedmiotu(do tworzenia) w sklepie , to i coś podobnego warto by wprowadzić dla tej klasy.

Ewentualnie można by dodać do zadań pobocznych dla poszukiwacza możliwość zdobycia surowców i to samo zastosować u reszty klas.

Zeraphiel
Pyskacz zwiadowca
Posty: 12
Rejestracja: 21 maja 2015, 10:34

Re: Tworzenie przedmiotów

Post autor: Zeraphiel » 26 maja 2015, 17:08

Jak by nie patrzeć są już zadania poboczne na surowce dostępne dla każdej klasy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość