Undergame - Co dalej?

Wszystko co związane z dyskusjami na temat gry. Opowieści z tuneli.

Czy Under powinno zostać objęte okresowymi resetami?

Tak
7
44%
Nie
9
56%
 
Liczba głosów: 16

Krognal
Kretostwór
Posty: 7
Rejestracja: 20 lipca 2015, 00:06

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: Krognal » 21 lipca 2015, 07:24

Może więc małymi krokami załatajmy dziury. Po kolei.
Rozwój gromad jest za szybki i ma swój punkt kulminacyjny. Moja propozycja: Gromady są wyczuwane przez mutanty. Obecność potencjalnego pożywienia przyciąga do siebie drapieżniki. Potrzebne są moduły obronne. Te, w trakcie potyczek z mutantami ulegałyby zużyciu. Naprawa byłaby kosztowna więc surowce miałyby swoje ujście. Pozostaje kwestia dobrania odpowiednich wartości obrony (wytrzymałości), kosztu naprawy oraz siły ataków (zeskalowanej z ilością graczy w Gromadzie). Jeśli będzie trzeba, później można rozwinąć ten system o ile by się przyjął albo zamienić na coś zupełnie innego. Nie żebym naciskał na skupienie większej uwagi na Gromadach. Rozumiem to, że inne aspekty mają wyższy priorytet.

Jeśli chodzi o styl gry w grupie, a solo. Nie mam póki co pomysłu, jak to wyrównać, by gracze solo mogli odczuwać współmierną radość z gry co członkowie Gromad. Ale zastanowię się nad tym.

Co do przedmiotów postaram się wypowiedzieć w odpowiednim temacie. Chwała Ci za to, że nie idziesz na łatwiznę z tymi grafikami. ;)

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: Admin » 22 lipca 2015, 16:26

Wiesz, w sumie pewne dysproporcje są nieuniknione. Na pewno Gromady dostaną coś ekstra, wizja budowania nowego, lepszego świata, albo walki o kawałek nieskażonego lądu, etc jest bardzo kusząca. Tylko, no, mamy dość niewiele gromad, a niektóre z obecnych bezpardonowo rozwalą resztę słabszych:)

No zobaczymy, dzięki za pomysł.

Tetro
Psia Bestia
Posty: 28
Rejestracja: 10 maja 2015, 14:50

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: Tetro » 23 lipca 2015, 13:57

Nie możesz patrzeć na to tak że niektóre gromady są silniejsze od innych. Bo to podstawowa rola gromad.
mada faka :lol: :lol:

PruskieDziecko
Pyskacz zwiadowca
Posty: 13
Rejestracja: 03 września 2015, 19:00

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: PruskieDziecko » 03 września 2015, 20:15

Hej, jestem nowym graczem, ale muszę się wypowiedzieć. ;)

Zagłosowałem by nie było okresowych resetów tylko ciągła gra, a dlaczego? Ponieważ argument za resetami jest argumentem przeciwko nim - chodzi mi o słowa "Konieczność rozbudowy aspektów gry dla graczy o wyższych poziomach nawet jeśli jest to tylko garstka osób". To fajnie, że gra by się ciągle rozwijała* i ciągle byśmy się starali dążyć do odblokowania jej nowych elementów. Poza tym korzystali by na tym wszyscy, gdyż coraz więcej graczy osiągałoby wyższe poziomy, a Ci najlepsi, w czołówce, motywowaliby do dalszego rozwoju gry.
Z racji tego też nie uważam, że gra by się znudziła. Nuda prędzej by przyszła gdyby wciąż się grało od nowa, tracąc wcześniej uzyskane profity i na pewien sposób "znając" już grę.


*Zauważyłem, że gracze są kreatywni i pomysły są, jedynym minusem jest - wybacz tak bezpośredni zwrot - Twój czas, bo to wymaga pracy. Chyba, że cały czas wolny poświęcasz grze, tym lepiej dla Nas :D

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: Admin » 06 września 2015, 21:31

Chyba, że cały czas wolny poświęcasz grze, tym lepiej dla Nas :D
Poświęcam grze sporą część wolnego czasu. Często tego nie widać, momentami bywa to męczące, ale myślami jestem tutaj cały czas. To to poczucie odpowiedzialności, o którym już pisałem. Wszystko idzie do przodu. Niestety, na chwilę obecną dość powoli.

ZawszeNigdy
Pyskacz zwiadowca
Posty: 18
Rejestracja: 13 stycznia 2016, 18:02

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: ZawszeNigdy » 22 stycznia 2016, 18:08

Ja nie rozumiem czemu mamy rozważać grę z lub bez resetów. Jest na to jeden sposób, odkryty kilka lat temu w gracz 3d mmo. Mianowicie gracz sam decyduje kiedy chce zresetować swoją postać, ale nie przed osiągnięciem jakiegoś poziomu np 50. Im dalej dojdzie tym lepiej będzie miał po resecie.

Taki reset postrzegany przeze mnie jako zdobycie poziomu/klasy prestiżowej. Każda poziom/klasa prestiżowa podnosi nieznacznie możliwości w "nowym starcie". Nie wiem jakie konkretnie statystyki, ale np.: o 1 punkt atrybutów więcej co poziom. Albo o 10% większe wydobycie. Albo szybsza początkowa regeneracja. No możliwości na bonus poziomu/klasy prestiżowej jest wiele. Pozwoli to na rotacje w czołówce rankingu, a doceni graczy z doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Undergame - Co dalej?

Post autor: Admin » 24 stycznia 2016, 22:42

Ten pomysł bardzo mi się podoba i nawet współgra z tym przy czym ostatnio zacząłem grzebać. Dzięki za podsunięcie go, bo chociaż spotkałem się z nim już w przeszłości to nie pomyślałem aby go tutaj wprowadzić. Więcej szczegółów, mam nadzieję, wkrótce. Dobrze to przemyślę i zobaczymy co wyjdzie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość