Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Tunele za szerokie, eksploracje za łatwe, a wydobycie za szybkie? Porozmawiajmy.
Tobini
Psia Bestia
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwietnia 2015, 16:51

Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Tobini » 30 kwietnia 2015, 21:42

mysle ze wypadajace rzeczy podczas smierci z ekwipunku dla oprawcy lub po prostu w nicosc, sprawilo by wiekszy lek przed smiercia i dodalo realistycznosci

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: firebite » 30 kwietnia 2015, 22:01

Też uważam takowy pomysł za fajny ;p

psyho
Pyskacz zwiadowca
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 07:46

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: psyho » 01 maja 2015, 09:44

Spowodowało by również farmienie silniejszych graczy na słabszych gdyż było by to dodatkowe źródło złota.

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: firebite » 01 maja 2015, 13:24

można by ustawić wszystko tak - by ekwipunek wypadał tylko podczas walki z przeciwnikiem silniejszym i w szansach 1-5%. (?)

psyho
Pyskacz zwiadowca
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 07:46

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: psyho » 01 maja 2015, 19:47

Nie jestem przekonany. Przedmioty dobrej klasy nie wypadają tutaj co chwiIę. Trzeba też dodać że większość graczy ma "zestawy" do eksploracji powierzchniowych, poszukiwań, walk itd. strata jednego przedmiotu jest bardzo dotkliwa. Uważam również że drop przedmiotów przy śmierci jeszcze bardziej pogłębiałby przepaść jaką teraz istnieje między droga wojownika a drogami poszukiwacza i zarządcy. Wydaję mi się że w Under chodzi nam o różnorodność i możliwość dostosowania rozgrywki do naszych indywidualnych stylów. Moim zdaniem wprowadzenie "drop`u" przy śmierci sprawi że granie wojownikiem będzie jedynym sensownym wyborem.

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: firebite » 01 maja 2015, 20:51

No dobrze.. - w takim razie co zaproponowałbyś , aby ,,zarysować" obraz naszej śmierci ?
Ja uważam , tak jak Tobini , że powinniśmy wprowadzić coś co będzie dla nas przestrogą przed śmiercią , żeby życie nie mówiło nam tylko o tym , czy możemy kogoś zaatakować.

Awatar użytkownika
Lachesis
Pyskacz - Weteran
Posty: 117
Rejestracja: 23 lutego 2015, 00:06
Lokalizacja: Łódź

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Lachesis » 02 maja 2015, 01:08

Psyho ma rację. Przestroga jest sama przegrana, nie widzę powodów by w tej sferze coś zmieniać.
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło."

Stephen King - Miasteczko Salem

psyho
Pyskacz zwiadowca
Posty: 19
Rejestracja: 15 lutego 2015, 07:46

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: psyho » 02 maja 2015, 01:27

Sam zginąłem chyba ze dwa razy, dwa razy przez zaniedbanie. Weźcie panowie pod uwagę że wszystkie walki trwają 20 rund co czyni praktycznie nie możliwym zabicie kogoś bo przepaść poziomów/statystyk musiała by być ogromna. Myślę że szanse na zabicie gracza z pełnymi punktami życia mają tylko panowie w pierwszej dziesiątce zakładając że atakują graczy 5/6 poziom. Dodatkowo pozwolę sobie skorzystać z przykładu gracza powyżej szansa na drop 1-5 % moim zdaniem też nie trafia w sedno bo kto z was chłopaki może pochwalić się jakimś unikatem ? Ja nie mam żadnego. A teraz wyobraźcie sobie że macie unikatowego bota (nawet nie wiem czy takie coś istnieje ale chyba tak skoro widziałem wyjątkowe, początku i końca) dopada was gracz bo się nie wyleczyliście po arenie śmierci i dropi waszego bota. Bolesne doświadczenie, mocno zniechęcające do dalszej rozgrywki. Aby drop przy śmierci miał sens, to znaczy żeby nie był kolejnym źródłem przedmiotów zmieniającym balans rozgrywki, nie był opcją martwa tj. tak jak wyżej napisałem. Należałoby przebudować system walki a to z kolei wiąże się ze zmiana całej gry. Rozumiem że chodzi wam o to żeby punkty życia nie były tylko wskaźnikiem ile walk pod rząd można stoczyć nim trzeba się będzie wyleczyć, by nasza postać nie była monolitem. Jadnak trzeba poszukać, przynajmniej moim zdaniem innego sposobu. Na przykład, w przypadku śmierci obniżenie wszystkich statystyk do 0 aż do czasu samoczynnej regeneracji wszystkich punktów życie. Już wyjaśniam dlaczego do 0, ponieważ większą część naszych statystyk robią nam ekwipunek, bot i wszczepy więc żeby zmiana była odczuwalna obniżamy statystki do zera i czekamy aż nasza postać sama zregeneruje siły czyli bez leczenia w stolicy ani pomagania sobie pakietami leczniczymi.

Awatar użytkownika
Lachesis
Pyskacz - Weteran
Posty: 117
Rejestracja: 23 lutego 2015, 00:06
Lokalizacja: Łódź

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Lachesis » 02 maja 2015, 13:23

Psyho
- da się zabić graczy odrobinę niżej dość prosto, szczególnie, gdy nie mają pełnego życia,
- istnieją unikatowe boty, widziałem gracza z takowym na samym początku gry praktycznie, nie pamiętam nicka, ale był pomarańczowy,
- Przynajmniej 2 graczy ma unikat (nie licząc bota, mówię o przedmiotach - Ja i Rankor, z czego mój niegrywalny dla mojego buildu :P ),
- Pomysł odnośnie statystyk byłby dobry, ale może niech one wracają stopniowo? Całkowite zero eliminuje gracza całkowicie z gry na jakiś czas, jeśli bierzemy pod uwagę, że nie wolno się leczyć nanotechnologicznym/miksturami, a trzeba spojrzeć też na graczy, którzy na grę nie mają zbyt wiele czasu.

Podoba mi się ogólnie Twoja interpretacja tego tematu. Zgadzam się z nią. Sam mam przedmioty niektóre z 22 poziomu chociażby, bo nic lepszego nie znalazłem jako wojownik/zarządca, a myśl, że miałbym przedmiot stracić przez nieuwagę nie byłaby zbyt przyjemna. Unikat/art. końca musiałby mieć większą szansę na znalezienie by miał ten system sens, aczkolwiek odradzam pójście w tą stronę i zwiększanie szans na przedmioty. Według mnie jest dobrze tak, jak jest teraz.

Oczywiście przyjmę konstruktywną krytykę odnośnie mojej wypowiedzi, zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
L.
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło."

Stephen King - Miasteczko Salem

Mix
Kretostwór
Posty: 8
Rejestracja: 09 lutego 2015, 10:59

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Mix » 02 maja 2015, 14:15

Powiem krótko:

" ten kto straci unikat straci także chęć do gry "

jeżeli chodzi o słabszej jakości przedmioty będzie tak samo tylko słabiej :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości