Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Tunele za szerokie, eksploracje za łatwe, a wydobycie za szybkie? Porozmawiajmy.
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Admin » 03 marca 2018, 09:23

Horton pisze:
03 marca 2018, 00:46
Wkurzająca była raz sytuacja że przez atak po skończonym 60 min. okresie ochronnym przegrałem wyprawę na eksploracji zewnętrznej - ktoś mnie złoił krótko przed walką z mutantem i byłem tak pokaleczony że walkę z tym mutantem przegrałem przez to. Można by tą ochronę nieco wydłużyć, fakt, do 2 albo i nawet 3 godzin
To faktycznie trochę niepożądane.
Owego czasu gracz przegrywający otrzymywał gratisową regenerację pełni punktów życia, ale skasowałem to z uwagi na dodanie obecnej, w miarę szybkiej ich regeneracji (co minutę kilka do kilkunastu hp zamiast jak wcześniej co pół godziny). Sądzę, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i chyba przywrócę automatyczne przywracanie sił w przypadku przegranego pojedynku.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Horton » 06 marca 2018, 20:16

No można pełną regenerację jakoś wytłumaczyć klimatem zaawansowanej technologii w grze

Wilku
Pyskacz Wojownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 października 2017, 15:22

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: Wilku » 08 maja 2018, 17:22

Horton pisze:
06 marca 2018, 20:16
No można pełną regenerację jakoś wytłumaczyć klimatem zaawansowanej technologii w grze
lub wyrzutem adrenaliny z jakiejś modyfikacji ciała np efekt uboczny zamontowanych wszczepów ;) bez określania z jakich a bardziej z samego faktu posiadania ich założonych ;)
" Uważajcie czego pragniecie bo przy odrobinie pecha , może się spełnić "
M.L.Kossakowska Siewca Wiatru
Obrazek

AdonaiDuma
Kretostwór
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2018, 17:54

Re: Wypadający ekwipunek podczas śmierci

Post autor: AdonaiDuma » 09 maja 2018, 00:42

Admin pisze:
03 marca 2018, 09:23

To faktycznie trochę niepożądane.
Owego czasu gracz przegrywający otrzymywał gratisową regenerację pełni punktów życia, ale skasowałem to z uwagi na dodanie obecnej, w miarę szybkiej ich regeneracji (co minutę kilka do kilkunastu hp zamiast jak wcześniej co pół godziny). Sądzę, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i chyba przywrócę automatyczne przywracanie sił w przypadku przegranego pojedynku.
Uważam, że takie sytuacje mogą mieć miejsce. Ryzyko, poza tym na pewno nie zdarza się to często. Jeszcze teraz jak można atakować w czasie wyprawy to można się zabezpieczyć godziną ochroną.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości