Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Tunele za szerokie, eksploracje za łatwe, a wydobycie za szybkie? Porozmawiajmy.
Askatrash
Kretostwór
Posty: 6
Rejestracja: 03 lipca 2015, 18:33

Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Askatrash » 04 lipca 2015, 21:55

Wiem, że były podobne propozycje i wiem, że na pewno zajmie to więcej niż jedną linię kodu jednak moją propozycją jest wprowadzenie drzewek umiejętności dla każdej broni i każdego pancerza względem materiałów z których jest wykonany i stopniem zaawansowania coś jak w serii S.T.A.L.K.E.R. z tym, że ulepszenia możemy wykonać sami tylko posiadając odpowiedni poziom profesji rusznikarza/brońmistrza(tak jest to poprawny zapis) lub u npc na arenie za złoto i powiedzmy emblematy wojownika przyznawane za wygraną walkę tak na eksploracji jak i na arenie. Pancerze ulepszamy u poszukiwaczy lub samemu z profesją Zbrojmistrza jak wyżej tylko w przypadku poszukiwaczy płaciłoby się już obecnymi w grze zapiskami. Ponadto dostępność kolejnych ulepszeń zależałaby od ilości punktów umiejętności w poszukiwaczu i wojowniku nie zależnie od wymagań podstawowych broni a nie będziemy mogli ulepszyć broni tak by potem nie móc jej używać poza tym można by dodać jakieś dodatkowe implanty łączone coś na kształt Deus Ex i obecność pól siłowych skoro mamy teleportację to czemu nie pola siłowe budowane przez graczy a ich zdolności obronne bazowały by na poziomie badań nad polami siłowymi, jakości składników i poziomie umiejętności cybernetyka, którą oczywiście można by wprowadzić jako czwartą umiejętność postaci. Poza tym zamiast dzielić sprzęt pomiędzy frakcje można by podzielić go na rodzaje. Poszukiwacze sprzedawaliby sprzęt do eksploracji w tym broń do obrony przed mutantami a wojownicy sprzęt do walki z innymi ludźmi. W tym wypadku jedyne co zależy od poziomu gracza to jakość ekwipunku a niższy poziom gracza nawet mniej więcej o pięć nie dawałby pewności na wygraną. Poza tym dobrą opcją byłoby powiększenie ilości slotów na wszczepy na przykład możliwość umieszczenia wszczepu każdego rodzaju chyba, że logicznym jest wzajemne się ich eliminowanie jak w przypadku wszczepu mózgowego i ocznego oraz możliwość stworzenia własnego unikatowego przedmiotu z własnymi statystykami oczywiście opcja ta byłaby dla mistrzów danego fachu. To tyle jeśli coś mi umknęło dopiszę później lub wy mnie wyręczycie. Czekam na uwagi i ewentualne nazwanie mnie twórcą tunelowej fantastyki.
Ostatnio zmieniony 07 lipca 2015, 13:40 przez Askatrash, łącznie zmieniany 1 raz.

firebite
Moderator
Posty: 121
Rejestracja: 06 kwietnia 2015, 22:15
Lokalizacja: Żagań
Profil: http://www.undergame.pl/page/player/1494

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: firebite » 06 lipca 2015, 23:18

Cześć
Nie mam zbyt dużo do powiedzenia, ale jeśli chodzi o pomysł, to jestem na tak.

Z poważaniem. - Firebite

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Horton » 17 stycznia 2018, 11:29

Może robić coś takiego w warsztacie jako dodatkową możliwość anihilacji i tak mało potrzebnego złota? Drzewko rozbudowy broni dla każdego egzemplarza w stalkerze pod własne zapotrzebowanie to była po prostu bajka :)

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Admin » 11 lutego 2018, 20:54

Planowałem dodanie wzmacniania przedmiotów, ale póki co utknęło to na etapie projektu. Muszę się zastanowić nad tym co konkretnie, jakie statystyki i jakim kosztem miałyby zostać ulepszone. Pozostaje też kwestia granic końcowych. Jak mocno można ulepszyć przedmiot, czy ulepszenie można cofnąć, czy powinno to też ze sobą nieść jakieś zagrożenia, aby w pełni ulepszone przedmioty stały się czymś fajnym, unikalnym.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Horton » 13 lutego 2018, 22:37

A można jakoś pomóc? Z kodem czy czymkolwiek? Nie jestem programistą ale chęci mam :)

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Admin » 15 lutego 2018, 00:49

Pomóż z pomysłami, rozplanuj to jak wyobrażasz sobie tworzenie przedmiotów, popłyń po oceanie wyobraźni. To wystarczy. Często korzystam z pomysłów, które mi samemu nie przyjdą do głowy.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Horton » 17 lutego 2018, 19:41

Jeśli chodzi o broń to przykładowo po najechaniu na broń masz powiedzmy 5 "wolnych miejsc" W Warsztacie na górze obok opcji "ekwipunek, tworzenie i niszczenie" zrobić dodatkową opcję "ulepsz" do której jak wejdziesz masz widoczną listę broni ze swojego ekwipunku którą możesz ulepszyć.
Po najechaniu na każdy z nich z tej perspektywy pojawia się cyferka z podpisem "ilość możliwych ulepszeń" np. "ilość możliwych ulepszeń - 5"
Teraz w warsztacie w opcji "tworzenie" zrobić dodatkowo na całej liście "ulepszenia broni" I tutaj możesz produkować na przykład moduły zwiększające celność, moduły podnoszące obrażenia, amunicję która zadaje dodatkowe obrażenia dla mutantów, pociski przeciwpancerne zbijające jakiś tam procent zbroi, moduły medyczne z wiedzą o anatomii przeciwnika zwiększające szansę na trafienie krytyczne, pociski ekspansywne zwiększające obrażenia krytyczne itp... jeszcze rozwinę tą listę.

A potem po wyprodukowaniu tego co chcesz zamontować wchodzisz w warsztat w opcje "ulepsz" najeżdżasz na daną broń, klikasz - pojawia się ramka z możliwymi modyfikacjami - klikasz i instalujesz to do broni w ilości satysfakcjonującej na tyle na ile ilość miejsc pozwoli..

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Admin » 02 marca 2018, 17:07

Ok, ale po modyfikacji można ją cofnąć? Czy już nie?
5 modów to trochę dużo, myślałem raczej o jednym dla zielonych, dwóch dla niebieskich, trzech dla purpury. Unikaty też z trzema, albo dwoma. Niektóre i tak są nieco za silne w mojej opinii.

Twoja wizja pokrywa się mniej-więcej z moją. Martwi mnie tylko, że będę musiał dodać więcej przedmiotów do warsztatu, w związku z tą modyfikacją :) Ale może jakieś proste grafiki wymyślę do tego. Wiem, że czasami mi potrafi cały dzień zejść na to...

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Możliwość ulepszenia broni i pancerza

Post autor: Horton » 03 marca 2018, 00:41

Admin pisze:
02 marca 2018, 17:07
Ok, ale po modyfikacji można ją cofnąć? Czy już nie?
Proponowałbym nie - tak to gracz sobie zrobi po jednym module ulepszającym i jedzie na nich cała grę już
5 modów to trochę dużo, myślałem raczej o jednym dla zielonych, dwóch dla niebieskich, trzech dla purpury. Unikaty też z trzema, albo dwoma. Niektóre i tak są nieco za silne w mojej opinii.
Spoko, może być
Twoja wizja pokrywa się mniej-więcej z moją. Martwi mnie tylko, że będę musiał dodać więcej przedmiotów do warsztatu, w związku z tą modyfikacją :) Ale może jakieś proste grafiki wymyślę do tego. Wiem, że czasami mi potrafi cały dzień zejść na to...
Grafiki może podpylić z internetu gdzieś tylko przekolorować nieco żeby nie było kradzieży praw autorskich? ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości