Nowe zmiany w Ataku?

Tunele za szerokie, eksploracje za łatwe, a wydobycie za szybkie? Porozmawiajmy.
Wilku
Pyskacz Wojownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 października 2017, 15:22

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Wilku » 05 grudnia 2017, 22:29

Vaxus pisze:
02 grudnia 2017, 15:15
-... moim zdaniem algorytm działa bardzo dobrze.
-... ograniczenie (czyt. likwidacja)atakami "personalnymi" (z nicka) uważam za podstawę. Ludzie rezygnują z gry przez takie "nękanie", a szkoda.
- multistalkerzy. ZAWSZE będą mieć przewagę, bo zawsze maja superhiper "ciuszki" i inne przedmioty. To tez bym zmienił, bo powinni sie tłuc we własnym sosie ;-)
co do "ciuchów " nie mam lepszych ale kwestia dobrania zestawu pod profesje i rozsądne dorzucanie bonusu jakiegoś hiper nie mam bo uwierz 2 punkty w zrece nie czynią cudów że mam ich wiecej jedynie na szybkość mi wpływa znacząco a uwierz biegam z bronią niską 13 lvli choc móglbym zmienic na z wiekszą ilością obrażeń podstawowych ale nie ma odpowiednich zdolności w bonusie wiec nie nie zmieniam kwestia doboru i rozsądnego wybierania
" Uważajcie czego pragniecie bo przy odrobinie pecha , może się spełnić "
M.L.Kossakowska Siewca Wiatru
Obrazek

Vaxus
Psia Bestia
Posty: 29
Rejestracja: 13 października 2017, 15:31
Lokalizacja: Luboń

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Vaxus » 16 grudnia 2017, 23:33

Wilku pisze:
05 grudnia 2017, 22:29
Vaxus pisze:
02 grudnia 2017, 15:15
-... moim zdaniem algorytm działa bardzo dobrze.
-... ograniczenie (czyt. likwidacja)atakami "personalnymi" (z nicka) uważam za podstawę. Ludzie rezygnują z gry przez takie "nękanie", a szkoda.
- multistalkerzy. ZAWSZE będą mieć przewagę, bo zawsze maja superhiper "ciuszki" i inne przedmioty. To tez bym zmienił, bo powinni sie tłuc we własnym sosie ;-)
co do "ciuchów " nie mam lepszych ale kwestia dobrania zestawu pod profesje i rozsądne dorzucanie bonusu jakiegoś hiper nie mam bo uwierz 2 punkty w zrece nie czynią cudów że mam ich wiecej jedynie na szybkość mi wpływa znacząco a uwierz biegam z bronią niską 13 lvli choc móglbym zmienic na z wiekszą ilością obrażeń podstawowych ale nie ma odpowiednich zdolności w bonusie wiec nie nie zmieniam kwestia doboru i rozsądnego wybierania
No właśnie: wyboru. Jeśli ktoś juz kolejny raz "kreci licznik", to ma w czym wybierać. I ma gotowy ekwipunek... na różne okazje. Jego 30lvl ma się nijak, do mojego 30lvl.

Wilku
Pyskacz Wojownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 października 2017, 15:22

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Wilku » 08 stycznia 2018, 17:52

Vaxus pisze:
16 grudnia 2017, 23:33
Wilku pisze:
05 grudnia 2017, 22:29
Vaxus pisze:
02 grudnia 2017, 15:15
-... moim zdaniem algorytm działa bardzo dobrze.
-... ograniczenie (czyt. likwidacja)atakami "personalnymi" (z nicka) uważam za podstawę. Ludzie rezygnują z gry przez takie "nękanie", a szkoda.
- multistalkerzy. ZAWSZE będą mieć przewagę, bo zawsze maja superhiper "ciuszki" i inne przedmioty. To tez bym zmienił, bo powinni sie tłuc we własnym sosie ;-)
co do "ciuchów " nie mam lepszych ale kwestia dobrania zestawu pod profesje i rozsądne dorzucanie bonusu jakiegoś hiper nie mam bo uwierz 2 punkty w zrece nie czynią cudów że mam ich wiecej jedynie na szybkość mi wpływa znacząco a uwierz biegam z bronią niską 13 lvli choc móglbym zmienic na z wiekszą ilością obrażeń podstawowych ale nie ma odpowiednich zdolności w bonusie wiec nie nie zmieniam kwestia doboru i rozsądnego wybierania
No właśnie: wyboru. Jeśli ktoś juz kolejny raz "kreci licznik", to ma w czym wybierać. I ma gotowy ekwipunek... na różne okazje. Jego 30lvl ma się nijak, do mojego 30lvl.
nie nie miałem gotowego do 30 lvl teraz coś mam co nie znaczy że nie znajde lepszego kwestia rozsądnego patrzenia co wiecej ci da dana stata czy inna
" Uważajcie czego pragniecie bo przy odrobinie pecha , może się spełnić "
M.L.Kossakowska Siewca Wiatru
Obrazek

Vaxus
Psia Bestia
Posty: 29
Rejestracja: 13 października 2017, 15:31
Lokalizacja: Luboń

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Vaxus » 22 stycznia 2018, 17:03

Chyba sie nie rozumiemy. Jesli "robisz" kolejny raz postać i masz dużą "szafę", to możesz sobie zostawić te lepsze i zawsze z nich skorzystać. Kiedy dobijesz do np. 40lvl masz juz wybór.

Z reszta. Nie ma to juz znaczenia i tak po 30lvl jest stagnacja i marazm .

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Admin » 02 lutego 2018, 19:08

Ostatnio dostałem na PM propozycję, aby wyżej w wynikach wyszukiwania umieszczać graczy nieaktywnych. Może zróbmy to inaczej. Gracze nieaktywni będą dawali więcej łupu niż aktywni - ma to być element zniechęcający do ataku na nich.
Problem oczywiście zaczyna się w przypadku turniejów... Bo tam trzeba atakować każdego jak leci. Chcę zobaczyć co stanie się z walkami teraz, po zlikwidowaniu mocy ekwipunku jako takiej.

W najgorszym wypadku zmienimy ten system na jeszcze inny, albo będziemy zwracać TYLKO nieaktywnych graczy... Np takich, którzy nie logowali się przez 24h.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Horton » 09 lutego 2018, 13:09

popieram, niech ci co nie grają niech dodatkowo dokarmiają aktywnych, świetny pomysł jak na mnie

Wilku
Pyskacz Wojownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 października 2017, 15:22

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Wilku » 15 maja 2018, 00:15

Horton pisze:
09 lutego 2018, 13:09
popieram, niech ci co nie grają niech dodatkowo dokarmiają aktywnych, świetny pomysł jak na mnie
na tym nowym systemie jest to dobre widac nie aktywnych graczy a przy okazji dodatkowe surowce wpadają :)
" Uważajcie czego pragniecie bo przy odrobinie pecha , może się spełnić "
M.L.Kossakowska Siewca Wiatru
Obrazek

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Admin » 23 maja 2018, 17:57

Nie wiem czy tych surowców jest odpowiednia ilość, ale spoko - można to modyfikować, np w zależności od eventu. W dzisiejszym turnieju też np. gracze nieaktywni będą częściej "osiągalni"... :)

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Nowe zmiany w Ataku?

Post autor: Horton » 04 czerwca 2018, 08:23

Przyznam szczerze że nagrody za jechanie tych warzyw są dużo bardziej opłacalne niż surowce wyciągane z ich magazynów, dobry pomysł to był :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości