Unikaty - propozycje

Tunele za szerokie, eksploracje za łatwe, a wydobycie za szybkie? Porozmawiajmy.
Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Horton » 23 lutego 2018, 14:05

Wisior Palownika (amulet)

Szybkość - +20
Siła - + 10
Zręczność - +20
Inteligencja - -20
Celność - +0.1
Wyssanie życia - przy każdym udanym trafieniu 20% zadanych punktów obrażeń zostanie przekazana noszącemu amulet lecząc jego rany.

O nieumarłych do końca ludziach wysysających krew straszono mnie od dziecka. Ale nigdy nie widziałem żadnego takiego stworzenia, ani na wycieczkach wgłąb tuneli, ani na eksploracjach na powierzchni. Na arenie również się nie pojawiały. Myśląc o tym jako dorosły zdaje sobie sprawę, że to były typowe opowiastki mamy chcącej łagodnie przygotować psychicznie swoje dziecko do wejścia w ten o wiele bardziej okrutny świat.
Ledwie widoczna w ciemnościach fioletowa poświata wielkiego klejnotu wielkości dłoni kilkuletniego dziecka zawieszona na platynowym grubym łańcuchu bardziej przypomina arystokratyczą biżuterię. W takim razie skąd wziął się ten przedmiot? Nie słyszałem od dzieciństwa o wysysaniu krwi czy odzyskiwaniu sił kalecząc kogoś. A jeden z tych legendarnych krwiopijców był wiele wieków temu podobno księciem...

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Admin » 02 marca 2018, 17:02

Horton pisze:
23 lutego 2018, 10:11
PS parametry wymyśliłem dla gracza średniego poziomu tak ok 50 lvl, a czy byłaby możliwość żeby przy awansowaniu z czasem statystyki unikatu (poza tymi unikalnymi) rosły do poziomu odpowiadającemu poziomowi gracza?
Niewykonalne w obecnej fazie gry niestety.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Horton » 03 marca 2018, 00:42

A możliwe do wprowadzenia ogólnie?

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Admin » 03 marca 2018, 09:25

Horton pisze:
03 marca 2018, 00:42
A możliwe do wprowadzenia ogólnie?
Teoretycznie tak, ale ten awans by się nie odbywał automatycznie, a ręcznie, za pomocą jakiegoś przedmiotu/przycisku. Jak to ma miejsce w przypadku wszczepów. Wolałbym graczowi zostawić decyzję o "awansowaniu" przedmiotu... i obarczyć to opłatą.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Horton » 22 marca 2018, 19:57

To ma sens, można by to robić przez warsztat na przykład też

AdonaiDuma
Kretostwór
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2018, 17:54

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: AdonaiDuma » 08 maja 2018, 18:04

Szczerze. Patrząc na te propozycje to ponosi fantazja. Teraz unikalny bot dodaje 5 punktów a tutaj chciałby ktoś żeby dodawał 100. Wszystkie itemy zdecydowanie przepakowane. Druga sprawa szkoda że takie unikaty jak Fiftrak czy legion są po prostu nieraz słabsze niż dobry artefakt końca ponieważ regeneracja życia nic nie daje w walce.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Admin » 23 maja 2018, 18:00

Jasne, są przepakowane, ale całkiem... możliwe do zrealizowania po odpowiednim przeskalowaniu. Jeśli ktoś ma fajny pomysł na unikat z ciekawą właściwością to może ją zasugerować.

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Horton » 25 maja 2018, 13:07

AdonaiDuma pisze:
08 maja 2018, 18:04
Szczerze. Patrząc na te propozycje to ponosi fantazja. Teraz unikalny bot dodaje 5 punktów a tutaj chciałby ktoś żeby dodawał 100. Wszystkie itemy zdecydowanie przepakowane. Druga sprawa szkoda że takie unikaty jak Fiftrak czy legion są po prostu nieraz słabsze niż dobry artefakt końca ponieważ regeneracja życia nic nie daje w walce.
Dlatego przedmioty powinny mieć statystyki pod konkretny poziom i możliwie zwiększać bonusy wraz z rozwojem gracza (poza tymi unikalnymi cechami przedmiotu które zaproponowałem oczywiście) bo + 20 do zręczności dla kogoś na 20 poziomie to duży bonus, dla postaci na 60 poziomie to prawie nic.

AdonaiDuma
Kretostwór
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2018, 17:54

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: AdonaiDuma » 29 maja 2018, 18:45

Horton pisze:
25 maja 2018, 13:07
Dlatego przedmioty powinny mieć statystyki pod konkretny poziom i możliwie zwiększać bonusy wraz z rozwojem gracza (poza tymi unikalnymi cechami przedmiotu które zaproponowałem oczywiście) bo + 20 do zręczności dla kogoś na 20 poziomie to duży bonus, dla postaci na 60 poziomie to prawie nic.
Unikaty mają różne statystyki zależne od poziomu na który on jest. Oczywiście trzeba go zdobyć kilka razy na różne poziomy. Ty pewnie mówisz żeby się sklalował do każdego poziomu?

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Unikaty - propozycje

Post autor: Horton » 04 czerwca 2018, 08:24

No mniej więcej, biorąc pod uwagę jako cholernie trudno unikat znaleźć to można by nad takim skalowaniem do poziomu gracza pomyśleć.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość