Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Nowości dotyczące gry
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 26 kwietnia 2015, 14:58

Witajcie drodzy gracze!
Pierwszy miesiąc gry minął bezproblemowo co pozwoliło mi skupić się na nadchodzących zmianach i przygotować aktualizacje, które z pewnością wpłyną na wasz styl gry, a może nawet go zmienią.
Zdaję sobie także sprawę, że niektórzy z Was stworzyli postaci, które pomału zbliżają się do samego szczytu osiągnięć i wyzwań i chciałbym wam zapewnić kolejną porcję zabawy. Staram się, aby funkcjonalności gry zmieniały się tylko na lepsze, lecz nie mogę ukryć, że nie zawsze starcza mi czasu na regularną pracę nad projektem, dlatego chciałbym aby przyszłe aktualizacje były mniejsze, lecz regularniejsze. Aby nowe przedmioty, miejsca i elementy były dodawane małymi porcjami, a duża aktualizacja pojawiała się nieco rzadziej. Nadal jednak postaram się sprawić, aby każdy gracz mógł znaleźć w Under coś dla siebie.

Tak, minął miesiąc i pierwsza aktualizacja jest gotowa do przetestowania. Podane niżej zmiany mogą być jedynie częścią tego co nadejdzie. Zmiany będą następowały nadal po wprowadzeniu ich na serwer testowy, a oficjalna lista pojawi się przed premierą na oficjalnym serwerze.

Kiedy zaczynamy testy?
Za tydzień, 2 maja zostanie uruchomiony i publicznie udostępniony serwer testowy gry, który będzie działał na podobnej zasadzie jak wcześniejsze beta testy. Wszystkie wasze konta zostaną skopiowane do nowej bazy i zaraz po zalogowaniu będziecie mogli zobaczyć i przetestować nowe funkcje Under. W ciągu następnego tygodnia pojawią się dokładniejsze informacje na ten temat.

System tworzenia przedmiotów
  • Każdy typ eksploracji posiada teraz własny zakres unikatowych przedmiotów, które gracz może zdobyć pod warunkiem, że posiada przynajmniej jedno wolne miejsce w plecaku.
  • Warunkiem otrzymania przedmiotu jest wyruszenie na co najmniej dwugodzinną eksplorację dowolnego typu.
  • Gracze posiadający przynajmniej 20 umiejętności poszukiwacza otrzymują szansę na znalezienie kolejnego przedmiotu. Szansa ta jest równa ilości posiadanych punktów umiejętności poszukiwacza.
  • Poszukiwanie na powierzchni i zakres przedmiotów do odnalezienia nie jest opisany - wyprawa zawsze jest niespodzianką, a gracz sam musi zdecydować czy dany przedmiot sprzedać czy też zostawić. Wyżej wspomniany bonus odnosi się także do misji powierzchniowych.
  • W głównym oknie postaci został dodany odnośnik do nowej sekcji "Tworzenie przedmiotów". Każdy gracz, który osiągnął dziesiąty poziom doświadczenia może uzyskać dostęp do przepisów po uiszczeniu odpowiedniej zapłaty w surowcach.
  • Zapłata ta zwiększa się wraz z poziomem posiadanej wiedzy. Każdy poziom doświadczenia odblokowuje nowe przepisy wyższego poziomu i wymagające składników z bardziej zaawansowanych eksploracji. Ostateczna ilość poziomów wiedzy oraz przepisów na danym poziomie nie została jeszcze określona. Na chwilę obecną są to dwa poziomy i 22 przepisy, do poziomu ~20 włącznie.
  • Przedmioty, które może tworzyć gracz należą do grupy przedmiotów ekwipunkowych (Pancerze, hełmy, broń, plecaki, talizmany) jak i wzmacniających gracza przez pewien okres czasu. Każdy przedmiot może wymagać innej liczby składników i zasobów potrzebnych do stworzenia go.
  • Przedmioty ekwipunkowe są co najmniej wyjątkowej jakości, ale posiadają jeden domyślny parametr. Stworzenie przedmiotu powoduje przypisanie kolejnego parametru, lub zwiększenie istniejącego. Dodatkowo przedmiot może posiadać parametry, które nie są w standardowej tablicy używanej przy tworzeniu przedmiotu co pozwala na zdobycie ciekawych przedmiotów, które mogą być silniejsze niż ich odpowiedniki ze sklepu lub poszukiwania.
  • Każdy przedmiot ekwipunkowy posiada odpowiednią szansę na wystąpienie skażenia. Skażenie jest czynnikiem, które może sprawić, że parametry przedmiotu wzrosną znacząco lub spadną jeśli skażenie jest ujemne. Statystyki przedmiotu są skalowane do poziomu gracza minus wartość skażenia. Innymi słowy skażenie określa stopień przydatności przedmiotu - jego minimalna wartość to -10, a maksymalna 10. Przedmioty tego typu posiadają specjalny parametr w nazwie.
Wydobycie surowców, Mapa
  • Moduł 'planowania' z gromady wpływa teraz bezpośrednio na potencjalne wydobycie podczas misji. Wartość wzmocnienia jest teraz dodawana do mnożnika punktów zarządcy zamiast poziomu gracza.
  • Minimalny czas misji został zwiększony do 5 minut. Dla użytkowników w fazie treningowej wynosi on 60 sekund.
  • Gracz posiadający przynajmniej 20 punktów umiejętności zarządcy otrzymuje bonus w postaci redukcji czasu misji. Każdy punkt powyżej 20 poziomu redukuje czas o 10 sekund. Ma to na celu zachęcenie graczy do badań poszukiwania gruntowego.
  • Gracze mają teraz dostęp do mapy niezależnie od posiadanego poziomu. Ograniczenia zostały zniesione dla graczy w fazie treningu.
  • Minimalny czas przenosin kapsuły wynosi teraz 5 minut.
  • Cały moduł odpowiadający za mapę i misje na niej został przebudowany celem zwiększenia szybkości ładowania strony.
  • W zakładce mapa zostało udostępnione pole formularza pozwalające na natychmiastowe przejście do wybranej mapy w grze.
  • Nowa funkcjonalność dla graczy posiadających transformator i zbędne surowce - poprzez użycie transformacji mapy są w stanie zmienić jej mnożnik w dowolnym momencie. Wartości zmiany wykraczają poza zwykły zakres, losowany w cotygodniowym resecie.
  • Poprawiono błąd, który powodował brak nagrody w postaci doświadczenia dla gracza udającego się na misję wydobywczą. Dodatkowo doświadczenie za wykonanie misji jest teraz prawidłowo naliczane - wartość dodana powinna być zgodna z tą z raportu.
Roboty wspomagające gracza
  • Interfejs hangaru uległ znacznej zmianie - statystyki robotów są teraz wypisane w bardziej wygodnej formie, a dodatkowo podana jest rynkowa wartość robota.
  • Gracz może sprzedać robota i tym samym uzyskać dodatkowe surowce. Sprzedany bot zostaje usunięty z hangaru.
  • Wartość bota nie rośnie już przy zwiększaniu poziomu zaawansowania modułu. Wartość wszystkich nowych botów została zwiększona kilkukrotnie, aż do 50 tysięcy surowców.
  • Kod odpowiadający za obsługę botów został przepisany, dzięki czemu wykonywanie akcji powinno być nieco szybsze.
Krypta i Kapsuła
  • Krypta została przeniesiona na swoją własną stronę. Dotychczasowy odnośnik kieruje bezpośrednio do nowej lokalizacji.
  • Ilość przedmiotów, które mogą zostać umieszczone w krypcie została zwiększona o 100% dla każdego poziomu. Dodatkowo powiększył się bonus płynący z umiejętności zarządzania.
  • Ilośc surowców przechowywana w krypcie ulegała zmniejszeniu.
  • Krypta pozwala teraz na wyświetlenie przedmiotów danego typu poprzez sortowanie co ułatwia odnalezienie pożądanego przedmiotu w szybszy sposób.
  • Przedmioty mogą zostać teraz bezpowrotnie usunięte w krypcie, bez konieczności przenoszenia ich do ekwipunku.
  • Kod odpowiadający za obsługę krypty i kapsuły został przepisany, dzięki czemu wykonywanie akcji powinno być nieco szybsze.
  • Gracz może teraz ekwipować przedmioty bezpośrednio z krypty, bez konieczności przenoszenia ich do ekwipunku.
  • Nowe formularze oraz ikony akcji w Transformatorze oraz Generatorze nanbotów.
  • Koszty większości modułów uległy lekkiemu zwiększeniu, głównie pod kątem niklu. Dodatkowo, część badań wymaga teraz niewielkiej ilości tego surowca
Przedmioty i ekwipunek
  • Nowy typ przedmiotu jednorazowego - wzmocnienia. Przedmioty te można wytwarzać w zakładce "Tworzenie przedmiotów". Użycie przedmiotu powoduje aplikację bonusu dla gracza na podobnej zasadzie jak ten pochodzący z jedzenia. Gracz może mieć aktywny jednocześnie jeden bonus 'jedzenia' i 'wzmocnienia'.
  • Nowy styl i szerokość okien ekwipunku, dzięki którym zawartość plecaka jest wyświetlana w mniejszej ilości rzędów.
  • Kod ekwipunku został przepisany, podobnie jak kod krypty - dodano nowy, bardziej uniwersalny system komunikatów.
  • Ekwipowanie przedmiotów następuje teraz poprzez kliknięcie ikony w menu podręcznym, a nie poprzez kliknięcie obrazka przedmiotu.
  • System zmiany amunicji uległ zmianie z tekstowego na graficzny - wykonuje on teraz mniej zapytań do serwera i jasno wskazuje na używany typ amunicji.
Nowy system komunikacji
  • Komunikator Gromady został rozbudowany, a jego podstawowe funkcje są teraz dostępne dla wszystkich graczy.
  • Nowe okno komunikatora, dostępne dla graczy bez gromad. "Komunikator społeczności" - jest to czat ogólny, który wcześniej znajdował się w stolicy. Gracz może przełączać się między komunikatorami poprzez kliknięcie zakładki u góry okna.
  • Komunikator może zostać zminimalizowany. W momencie zminimalizowania nie pobiera informacji o nowych wiadomościach. Informacje o stanie okna są zapisywane w plikach cookies. Po przejściu do nowego okna czat powinien być więc w odpowiednim stanie - nie powinien już wykonywać animacji zamknięcia, ani 'migać' jak wcześniej.
  • Gracz może teraz wysyłać wiadomość poprzez kliknięcie klawisza enter. Przycisk 'wyślij' został usunięty. Gracz może wysłać jedną wiadomość w ciągu pięciu sekund.
  • Komunikaty o wyniku akcji zostały zmodyfikowane. Wysuwają się teraz z lewej krawędzi ekranu i nie blokują pola akcji.
  • Komunikaty systemowe znajdujące się na dole ekranu są teraz widoczne do momentu, w którym gracz na nie kliknie, lub gdy wywoła inną akcję, której rezultatem jest tego typu komunikat. Nie powinny już występować przypadki braku komunikatu po wciśnięciu przycisku.
Wersja mobilna
  • Trwają przygotowania do implementacji wersji mobilnej undergame, której głównym celem jest ograniczenie ilości danych przesyłanych do graczy.
  • Wersja ta będzie więc pozbawiona większości obrazków, a sam interfejs będzie uproszczony na tyle, aby umożliwić szybkie podejmowanie akcji, bez konieczności wielokrotnego klikania, lub przesuwania ekranu.
  • Minimalna rozdzielczość, na której będzie wyświetlana aplikacja mobilna wynosi 360px. Na rozdzielczościach mniejszych pojawi się po prostu suwak horyzontalny.
  • Nie wszystkie strony są jeszcze dostosowane do nowej wersji, będzie to zmieniane w trakcie trwania testów, a końcowa implementacja będzie miała miejsce po trafieniu nowej wersji gry na serwer.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 01 maja 2015, 19:45

Serwer testowy wystartuje jutro w okolicach późnego popołudnia (18:00) i będzie znajdował się pod adresem:

test.undergame.pl

Na chwilę obecną wciąż trwają przygotowania, a sama baza nie została jeszcze podpięta. Najprawdopodobniej na serwerze znajdzie się kopia danych z okolic dzisiejszej północy. Rejestracja kont pozostanie nadal aktywna w wypadku gdyby ktoś chciał mieć kilka kont na serwerze testowym (tak jest, nie obowiązują prawie żadne zasady). W innym przypadku używacie swojego standardowego loginu i hasła.

Cały proces będzie odbywał się podobnie jak miało to miejsce w czasie bety, ale wszystkie sugestie, błędy i inne zgłoszenia będziemy umieszczać w specjalnie wyznaczonym do tego forum. Warto podkreślić, że nie jest to ostateczna wersja i nowe, mini aktualizacje będą dogrywane w czasie trwania testów. Nie wiem jeszcze jak długo potrwają - trochę też zależy od was. Im szybciej poczuję, że wszystko gra tym szybciej będziecie mogli cieszyć się tym na oficjalnym serwerze.

Tutaj uwaga:
Jestem w stanie udostępnić dodatkowe surowce/platynę graczom, którzy chcą zaangażować się w te testy. Chodzi przecież o to aby skupić się na nowych elementach, próbować coś popsuć i stworzyć jak najwięcej nowych przedmiotów. W razie czego zgłaszajcie się przez PM na forum.

Reszta rzeczy wyjdzie w międzyczasie.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 30 maja 2015, 20:19

Serwer testowy zostanie zamknięty w niedzielę, 31 maja o godzinie 23:59.

Dziękuję serdecznie za udział w testach - wkrótce udzielone zostaną informacje dotyczące terminu udostępnienia aktualizacji na serwerze główny. Nowa, pełna lista zmian zostanie udostępniona tuż przed premierą.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 07 czerwca 2015, 23:58

Drodzy gracze,
Premiera nowej aktualizacji i aplikacja jej na oficjalnym serwerze jest już kwestią paru dni.
W środę, dziesiątego czerwca, o godzinie 22:00 serwery zostaną wyłączone celem przygotowania gry pod nowe funkcjonalności. W tym czasie Undergame może przestać całkowicie odpowiadać.
Godzina zakończenia prac nie jest jeszcze znana, ale najprawdopodobniej będą to czwartkowe godziny popołudniowe.

Standardowo proces aplikacji może się przedłużyć, a w zależności od błędów znalezionych już po wgraniu aktualizacji może nastąpić cofnięcie bazy danych do momentu ostatniej poprawnej konfiguracji. Dołożę wszelkich starań, aby tak się nie stało, ale należy pamiętać, że pierwsze dwa, trzy dni pozwalają zazwyczaj odnaleźć największe błędy, które nie zostały wykryte podczas testów.

Dodatkowo jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy mieli swój wkład zarówno w opiniowanie nowej wersji jak i szukanie błędów. Zobaczymy co będzie dalej.

Oficjalne, końcowe podsumowanie nowej wersji gry.
Wersja 1.1
System tworzenia przedmiotów
  • Każdy typ eksploracji posiada teraz własny zakres unikatowych przedmiotów, które gracz może zdobyć pod warunkiem, że posiada przynajmniej jedno wolne miejsce w plecaku.
  • Warunkiem otrzymania przedmiotu jest wyruszenie na co najmniej dwugodzinną eksplorację dowolnego typu.
  • Gracze posiadający przynajmniej 20 umiejętności poszukiwacza otrzymują szansę na znalezienie kolejnego przedmiotu. Szansa ta jest równa ilości posiadanych punktów umiejętności poszukiwacza.
  • Poszukiwanie na powierzchni i zakres przedmiotów do odnalezienia nie jest opisany - wyprawa zawsze jest niespodzianką, a gracz sam musi zdecydować czy dany przedmiot sprzedać czy też zostawić. Wyżej wspomniany bonus odnosi się także do misji powierzchniowych.
  • W głównym oknie postaci został dodany odnośnik do nowej sekcji "Tworzenie przedmiotów". Każdy gracz, który osiągnął dziesiąty poziom doświadczenia może uzyskać dostęp do przepisów po uiszczeniu odpowiedniej zapłaty w surowcach.
  • Zapłata ta zwiększa się wraz z poziomem posiadanej wiedzy. Każdy poziom doświadczenia odblokowuje nowe przepisy wyższego poziomu i wymagające składników z bardziej zaawansowanych eksploracji. Ostateczna ilość poziomów wiedzy oraz przepisów na danym poziomie nie została jeszcze określona. Na chwilę obecną są to dwa poziomy i 22 przepisy, do poziomu ~20 włącznie.
  • Przedmioty, które może tworzyć gracz należą do grupy przedmiotów ekwipunkowych (Pancerze, hełmy, broń, plecaki, talizmany) jak i wzmacniających gracza przez pewien okres czasu. Każdy przedmiot może wymagać innej liczby składników i zasobów potrzebnych do stworzenia go.
  • Przedmioty ekwipunkowe są co najmniej wyjątkowej jakości, ale posiadają jeden domyślny parametr. Stworzenie przedmiotu powoduje przypisanie kolejnego parametru, lub zwiększenie istniejącego. Dodatkowo przedmiot może posiadać parametry, które nie są w standardowej tablicy używanej przy tworzeniu przedmiotu co pozwala na zdobycie ciekawych przedmiotów, które mogą być silniejsze niż ich odpowiedniki ze sklepu lub poszukiwania.
  • Każdy przedmiot ekwipunkowy posiada odpowiednią szansę na wystąpienie skażenia. Skażenie jest czynnikiem, które może sprawić, że parametry przedmiotu wzrosną znacząco lub spadną jeśli skażenie jest ujemne. Statystyki przedmiotu są skalowane do poziomu gracza minus wartość skażenia. Innymi słowy skażenie określa stopień przydatności przedmiotu - jego minimalna wartość to -10, a maksymalna 10. Przedmioty tego typu posiadają specjalny parametr w nazwie.
  • Chcąc zapewnić wszystkim graczom równe szanse na starcie informuję, że przedmioty znalezione przez aplikacją nowej wersji gry nie będą mogły zostać wykorzystane w systemie tworzenia przedmiotów.
Wydobycie surowców, Mapa
  • Moduł 'planowania' z gromady wpływa teraz bezpośrednio na potencjalne wydobycie podczas misji. Wartość wzmocnienia jest teraz dodawana do mnożnika punktów zarządcy zamiast poziomu gracza.
  • Minimalny czas misji został zwiększony do 5 minut. Dla użytkowników w fazie treningowej wynosi on 60 sekund.
  • Gracz posiadający przynajmniej 20 punktów umiejętności zarządcy otrzymuje bonus w postaci redukcji czasu misji. Każdy punkt powyżej 20 poziomu redukuje czas o 10 sekund. Ma to na celu zachęcenie graczy do badań poszukiwania gruntowego.
  • Gracze mają teraz dostęp do mapy niezależnie od posiadanego poziomu. Ograniczenia zostały zniesione dla graczy w fazie treningu.
  • Minimalny czas przenosin kapsuły wynosi teraz 5 minut.
  • Cały moduł odpowiadający za mapę i misje na niej został przebudowany celem zwiększenia szybkości ładowania strony.
  • W zakładce mapa zostało udostępnione pole formularza pozwalające na natychmiastowe przejście do wybranej mapy w grze.
  • Nowa funkcjonalność dla graczy posiadających transformator i zbędne surowce - poprzez użycie transformacji mapy są w stanie zmienić jej mnożnik w dowolnym momencie. Wartości zmiany wykraczają poza zwykły zakres, losowany w cotygodniowym resecie.
  • Poprawiono błąd, który powodował brak nagrody w postaci doświadczenia dla gracza udającego się na misję wydobywczą. Dodatkowo doświadczenie za wykonanie misji jest teraz prawidłowo naliczane - wartość dodana powinna być zgodna z tą z raportu.
  • Poprawiono błąd, dzięki któremu gracz mógł przenieść kapsułę na nieistniejącą pozycję.
Roboty wspomagające gracza
  • Interfejs hangaru uległ znacznej zmianie - statystyki robotów są teraz wypisane w bardziej wygodnej formie, a dodatkowo podana jest rynkowa wartość robota.
  • Gracz może sprzedać robota i tym samym uzyskać dodatkowe surowce. Sprzedany bot zostaje usunięty z hangaru.
  • Wartość bota nie rośnie już przy zwiększaniu poziomu zaawansowania modułu. Wartość wszystkich nowych botów została zwiększona kilkukrotnie, aż do 50 tysięcy surowców.
  • Kod odpowiadający za obsługę botów został przepisany, dzięki czemu wykonywanie akcji powinno być nieco szybsze.
  • W raporcie bitewnym jest teraz wyświetlana prawidłowa nazwa bota.
Krypta i Kapsuła
  • Krypta została przeniesiona na swoją własną stronę. Dotychczasowy odnośnik kieruje bezpośrednio do nowej lokalizacji.
  • Ilość przedmiotów, które mogą zostać umieszczone w krypcie została zwiększona o 100% dla każdego poziomu. Dodatkowo powiększył się bonus płynący z umiejętności zarządzania.
  • Ilość surowców przechowywana w krypcie ulegała zmniejszeniu.
  • Krypta pozwala teraz na wyświetlenie przedmiotów danego typu poprzez sortowanie co ułatwia odnalezienie pożądanego przedmiotu w szybszy sposób.
  • Przedmioty mogą zostać teraz bezpowrotnie usunięte w krypcie, bez konieczności przenoszenia ich do ekwipunku.
  • Kod odpowiadający za obsługę krypty i kapsuły został przepisany, dzięki czemu wykonywanie akcji powinno być nieco szybsze.
  • Gracz może teraz ekwipować przedmioty bezpośrednio z krypty, bez konieczności przenoszenia ich do ekwipunku.
  • Nowe formularze oraz ikony akcji w Transformatorze oraz Generatorze nanbotów.
  • Koszty większości modułów uległy lekkiemu zwiększeniu, głównie pod kątem niklu. Dodatkowo, część badań wymaga teraz niewielkiej ilości tego surowca
  • Formularz transformacji odrzuca teraz ujemne wartości surowców.
Przedmioty i ekwipunek
  • Nowy typ przedmiotu jednorazowego - wzmocnienia. Przedmioty te można wytwarzać w zakładce "Tworzenie przedmiotów". Użycie przedmiotu powoduje aplikację bonusu dla gracza na podobnej zasadzie jak ten pochodzący z jedzenia. Gracz może mieć aktywny jednocześnie jeden bonus 'jedzenia' i 'wzmocnienia'.
  • Nowy styl i szerokość okien ekwipunku, dzięki którym zawartość plecaka jest wyświetlana w mniejszej ilości rzędów.
  • Kod ekwipunku został przepisany, podobnie jak kod krypty - dodano nowy, bardziej uniwersalny system komunikatów.
  • Ekwipowanie przedmiotów następuje teraz poprzez kliknięcie ikony w menu podręcznym, a nie poprzez kliknięcie obrazka przedmiotu.
  • System zmiany amunicji uległ zmianie z tekstowego na graficzny - wykonuje on teraz mniej zapytań do serwera i jasno wskazuje na używany typ amunicji.
  • Ramki opisujące przedmioty są teraz wycentrowane nad obrazkiem. Dodatkowo zmianie uległ styl ramki przedmiotu oraz sposób w jaki wyświetlane są jego parametry.
  • Nowy parametr - Obrażenia krytyczne, dzięki któremu gracz może zwiększyć podstawowy mnożnik obrażeń zadawanych w przypadku wprowadzenia ataku krytycznego. Broń jest przedmiotem z największym mnożnikiem tego parametru. Podstawa obrażeń krytycznych została zmniejszona do 50% (było 100%).
  • Podobne zmiany zostały zaaplikowane w widoku wszczepów.
  • Pojemność plecaków powyżej 30 poziomu została zwiększona.
  • Wartość szansy na obrażenia krytyczne i unik krytyczny jest teraz zwiększona na większości przedmiotów.
  • Dwa nowe unikaty!
Nowy system komunikacji
  • Komunikator Gromady został rozbudowany, a jego podstawowe funkcje są teraz dostępne dla wszystkich graczy.
  • Nowe okno komunikatora, dostępne dla graczy bez gromad. "Komunikator społeczności" - jest to czat ogólny, który wcześniej znajdował się w stolicy. Gracz może przełączać się między komunikatorami poprzez kliknięcie zakładki u góry okna.
  • Komunikator może zostać zminimalizowany. W momencie zminimalizowania nie pobiera informacji o nowych wiadomościach. Informacje o stanie okna są zapisywane w plikach cookies. Po przejściu do nowego okna czat powinien być więc w odpowiednim stanie - nie powinien już wykonywać animacji zamknięcia, ani 'migać' jak wcześniej.
  • Gracz może teraz wysyłać wiadomość poprzez kliknięcie klawisza enter. Przycisk 'wyślij' został usunięty. Gracz może wysłać jedną wiadomość w ciągu pięciu sekund.
  • Komunikaty o wyniku akcji zostały zmodyfikowane. Wysuwają się teraz z lewej krawędzi ekranu i nie blokują pola akcji.
  • Komunikaty systemowe znajdujące się na dole ekranu są teraz widoczne do momentu, w którym gracz na nie kliknie, lub gdy wywoła inną akcję, której rezultatem jest tego typu komunikat. Nie powinny już występować przypadki braku komunikatu po wciśnięciu przycisku.
Wersja mobilna
  • Trwają przygotowania do implementacji wersji mobilnej undergame, której głównym celem jest ograniczenie ilości danych przesyłanych do graczy.
  • Wersja ta będzie więc pozbawiona większości obrazków, a sam interfejs będzie uproszczony na tyle, aby umożliwić szybkie podejmowanie akcji, bez konieczności wielokrotnego klikania, lub przesuwania ekranu.
  • Minimalna rozdzielczość, na której będzie wyświetlana aplikacja mobilna wynosi 360px. Na rozdzielczościach mniejszych pojawi się po prostu suwak horyzontalny.
  • Nie wszystkie strony są jeszcze dostosowane do nowej wersji, będzie to zmieniane w trakcie trwania testów, a końcowa implementacja będzie miała miejsce po trafieniu nowej wersji gry na serwer.
Zmiany ogólne
  • Nowa strona główna gry, która w bardziej obszerny sposób prezentuje jej możliwości oraz opisuje prolog historii Under.
  • Ze strony głównej zniknęły odnośniki do zmian gry.
  • Strona kontaktu z Adminem dla użytkowników niezalogowanych uległa zmianom.
  • Sesja gracza powinna być teraz zapamiętywana przez grę, dzięki czemu nie musi się on logować co parę godzin w przypadku opuszczenia okna z uruchomioną grą.
  • Licznik premium jest teraz prawidłowo aplikowany dla kont, które wcześniej posiadały włączone konto poszukiwacza.
  • Trwają przygotowania do tłumaczenia Under na język angielski. Wszystkie teksty są gromadzone w jednym miejscu celem stworzenia uniwersalnego pliku z tłumaczeniami.
  • Aktywność gracza jest teraz na bieżąco logowana, aby w łatwy sposób określić dzień i godzinę kiedy ostatni raz podejmował jakąś akcję. Ułatwi to założycielom gromad filtrację graczy nieaktywnych. Dzień ostatniej aktywności gracza będzie można zobaczyć teraz po 'najechaniu' kursorem na status aktywności na liście graczy lub poprzez wejście w jego profil.
  • Poprawa błędów związanych z nieprawidłowym wyświetlaniem surowców w gromadzie.
  • Szata graficzna gry uległa zmianom.
  • Eksploracja poszukiwawcza trwająca od 1 do 4 godzin ma teraz 50% szansy na to, że w efekcie ukończenia gracz otrzyma wszczep (było 100%).
  • Użytkownik rejestrujący się w grze jest teraz automatycznie logowany.
  • Strona, na którą prowadzi link polecający uległa zmianom.
  • Nowa opcja płatności premium - bezpośredni przelew - został udostępniony w zakładce premium. Opcja ta pozwala na uzyskanie platyny niższym kosztem niż przelew SMS.
  • I dodatkowe, mniejsze zmiany, niekoniecznie widoczne :)

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 11 czerwca 2015, 14:36

Wracamy do żywych o 18:00!

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.1, Nadchodzący serwer testowy.

Post autor: Admin » 22 lipca 2015, 16:42

Dzisiaj wieczorem, w okolicach godziny 22 gra zostanie wyłączona na około godzinę celem aplikacji nowych zmian.
Wersja 1.1.3
Poprawki gry
  • Użytkownik może teraz łatwo stwierdzić czy posiada surowce do rozbudowy kapsuły lub do badań bez konieczności wchodzenia w widok wybranego modułu. Elementy, które mogą zostać rozbudowane są teraz wyróżnione. Dodatkowo szybkość animacji ładowania modułu została zwiększona.
  • Przedmioty w stolicy są teraz kupowane i sprzedawane poprzez kliknięcie przycisku akcji pod nimi (podobnie jak ma to miejsce w ekwipunku). Ma to na celu wsparcie użytkowników mobilnych.
  • Okno eksploracji powierzchniowej jest teraz dostosowane do urządzeń mobilnych. Dodatkowo wybranie misji wymaga dodatkowego kliknięcia potwierdzajacego wyprawę.
  • Ceny przedmiotów tworzonych w systemie zostały ponownie zmienione. Wartość końcowa jest teraz uzależniona od ilości składników. Każdy przedmiot został ponownie 'przeliczony'.
  • Wymagania stworzonych przedmiotów dla poziomów wiedzy powyżej 5 zostały lekko zwiększone.
  • 11 przedmiotów dla 5 poziomu wiedzy (Poziom gracza 30-35) zostało dodanych do użytku dla gracza.
  • Szósty poziom wiedzy znajduje się w przygotowaniu. Na razie dostępny jest jeden przepis.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości