Wersja 1.2 i Ważne ogłoszenie dotyczące gry.

Nowości dotyczące gry
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Wersja 1.2 i Ważne ogłoszenie dotyczące gry.

Post autor: Admin » 27 września 2015, 12:27

Do wszystkich graczy!
Przede wszystkim przepraszam za okres jaki upłynął od ostatniej większej aktualizacji. Nie ukrywam, że nie wszystko poszło po mojej myśli, a cały proces tworzenia gry został spowolniony. Nowa aktualizacja pojawi się w ciągu najbliższych godzin. Liczę na to, że pomimo braku kompleksowych testów uda nam się wejść w nią bez problemów.
Planowany czas zamknięcia serwerów na czas aktualizacji to godzina 18:00. Aktualizacja potrwa do późnych godzin wieczornych, do godziny 22. W tym czasie nastąpi też standardowa aktualizacja i kompresja bazy danych. Godzina zakończenia prac może się przesunąć w przypadku wystąpienia problemów.
Po zakończeniu prac gracze standardowo proszeni są o zgłaszanie błędów, które w znaczący sposób wpływają na grę, lub, które uniemożliwiają wykonanie pewnych akcji. W przeciągu kolejnego tygodnia pojawią się drobne poprawki jak i mniejsza aktualizacja wprowadzające nowe przedmioty.
Obecne zmiany są skierowane raczej dla graczy z wyższym poziomem, ale część zmian obejmuje też całość graczy. W tym także nowych. Pod listą zmian znajduje się ważny komunikat dotyczący gry. Proszę o zapoznanie się z jego treścią.

Wersja 1.2
Nowy system zadań
  • System pobierania i wykonywania zadań został zmieniony. Zadania wyświetlane są teraz za pomocą listy, a kliknięcie w któreś z nich przekierowuje do właściwych postępów i treści zadania - ma to na celu minimalizację potrzeby przewijania ekranu.
  • Wszystkie obecne zadania główne uległy przepisaniu - w większości z nich pojawiły się nowe, cięższe do spełnienia warunki, a także nowe nagrody.
  • Zadania główne występujące po 5 poziomie są teraz możliwe do odblokowania na niższych poziomach.
  • Wykonanie każdego typu zadania powoduje graficzne wyświetlenie otrzymanej nagrody - funkcja ta zastąpiła wcześniejszą, polegającą na wyświetlaniu krótkiego tekstu. Dodatkowo do nagrody doliczany jest aktualny bonus do doświadczenia i reputacji, o ile taki jest uruchomiony.
  • Do puli zadań głównych zostały dodane dwa nowe, które tymczasowo zamykają oś fabularną gry.
  • Zadania, które posiadały warunek polegający na wykonaniu "misji czasowej" zostały zmodyfikowane. Misje tego rodzaju zostały usunięte z gry. Np. Zadanie "Pogoń" wymaga teraz zaatakowania gracza, dzięki czemu gracz może skończyć fazę treningową o paręnaście minut wcześniej.
  • Doświadczenie w zadaniach do 20 poziomu zostało znacznie zwiększone.
  • Gracz może teraz anulować dowolne zadanie, bez względu na jego typ.
  • Ogólny model odpowiadający za przetwarzanie zadań powinien teraz działać szybciej.
  • Wszystkie zadania obecnie podjęte przez graczy zostaną usunięte wraz z zaaplikowaniem nowej wersji.
System wyzwań
  • Gracz, który ukończył wszystkie zadania główne otrzymuje dostęp do nowego, nieskończonego systemu wyzwań.
  • Wyzwania działają na podobnej zasadzie jak zadania główne - są bardziej skomplikowane od zadań pobocznych i mają wiele celów.
  • Na chwilę obecną wyzwania pochodzą z puli pięciu wyzwań. Wśród nich są zarówno specyficzne dla danej specjalizacji jak i mieszane.
  • Wykonanie wyzwania nagradza gracza doświadczeniem, określonym surowcem, a także nowym typem przedmiotu - "Skrzynią wyzwania".
  • Zawartość skrzyni wyzwania jest uzależniona od szczęścia gracza. Posiada ona trzy poziomy łupów. Istnieje ~80% szansy, że łup będzie zwykły, ~20%, że będzie wyjątkowy i 1%, że w środku znajdzie się łup w postaci artefaktu. Skrzynia może zawierać zarówno przedmioty ekwipunkowe jak i surowce losowego typu włącznie z platyną. Rodzaj i ilość łupu jest uzależniona od poziomu gracza.
  • System wyzwań będzie rozbudowywany - jego głównym celem jest raczej dostarczenie graczowi dodatkowych zadań - kwestia fabularna, co widać po samym opisie zadania jest raczej potraktowana jako dodatek.
Zadania poboczne
  • Zadania poboczne zostały posortowane według poziomu trudności i są odblokowywane wraz z nowymi opcjami gry. Teksty zadań pobocznych zostały przepisane i rozbudowane - silniej nawiązują do fabuły gry.
  • Do gry zostały także dodane nowe zadania, których lista znajduje się poniżej.
  • Pasek postępu zadania ignoruje teraz statystyki bazowe gracza. To znaczy - jeśli zadanie wymaga odnalezienia 1 artefaktu końca, a gracz odnalazł ich 5 w przeszłości to pasek będzie wskazywał 0/1 a nie 5/6. Tym samym treść wymagań została także przepisana.
  • Różne zadania posiadają różne nagrody - złoto nie jest już jedynym surowcem, który można zdobyć. Do puli dołączył także nikiel i żelazo.
  • Nagrody surowcowe za wykonanie zadań zostały zwiększone czterokrotnie. Obecny mnożnik wynosi 100*poziom gracza (było 25*poziom gracza).
  • Nagroda doświadczenia za wykonanie każdego zadania pobocznego została zwiększona o 10%.
  • Zadania 'Gladiatorzy - Wielkie Polowanie','Gladiatorzy - Rekonesans','Poszukiwacze - Artefakty Początku','Poszukiwacze - Artefakt Końca' wymagają teraz 7 poziomu doświadczenia.
  • Zadanie 'Poszukiwacze - Szybka robota' wymaga teraz 10 poziomu doświadczenia.
  • Zadanie 'Gladiatorzy - Bestia' wymaga teraz 20 poziomu doświadczenia.
  • Nowe zadanie Gladiatorów 'Mistrz Areny' wymagające konkretnej liczby wygranych walk na arenie (poziom 10).
  • Nowe zadanie Gladiatorów 'Skóry kretostworów' wymagające zdobycia przedmiotów danego typu podczas eksploracji (poziom 12).
  • Nowe zadanie Poszukiwaczy 'Demiurg' wymagające stworzenia danej liczby przedmiotów (poziom 12).
  • Nowe zadanie Poszukiwaczy 'Eksploracja zewnętrzna' wymagające wykonania konkretnej liczby eksploracji zewnętrznych (poziom 20).
System walk
  • Skrypt odpowiadający za walkę uległ modyfikacji.
  • Pierwszego ataku dokonuje gracz atakujący bez względu na posiadaną przez niego inteligencję.
  • Komunikaty walk są teraz bardziej zróżnicowane i losowe, a niektóre posiadają także rozszerzoną ilość informacji na temat przebiegu tury.
  • Komunikaty o atakach wyświetlają teraz pełną liczbę obrażeń potencjalnych, pochłoniętych i zadanych.
  • Walka toczy się teraz przez 50 tur.
  • Unik krytyczny regeneruje teraz punkty życia gracza do poziomu 10%, a nie 1 punktu.
  • Inteligencja pozwala teraz graczowi/przeciwnikowi na uzyskanie dodatkowych punktów obrażeń w pierwszych 5 turach walki.
  • Osoba z wyższą inteligencją ma 25% szansy na to, że jej obrażenia w danej turze zostaną zwiększone o 5%-10%. Są to obrażenia, które nie są pochłaniane przed odporności przeciwnika i mogą zostać zatrzymane jedynie przez jego pancerz.
  • Do puli łupów są teraz zaliczane także nanboty.
  • Raporty z walk otrzymały nowy, schludniejszy wygląd i wsparcie dla widoku mobilnego.
  • Wszystkie stworzenia posiadają teraz dodatkowe, zależne od poziomu obrażenia krytyczne.
  • Wszystkie stworzenia otrzymały dodatkowe bazowe odporności alfa/beta/gamma.
  • Stworzenia z najtrudniejszej areny posiadają także dodatkowo 25% życia.
Zmiany ogólne i poprawki
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał jednoczesne badania i budowanie w kapsule.
  • Podstawowa wartość tlenu sprzedawana przez Poszukiwaczy została zwiększona z 100 do 200 punktów, ale wsparcie z punktów reputacji uległo nieznacznemu obniżeniu.
  • Wyeliminowano sytuację, w której zapiski poszukiwacza nie były odejmowane z konta gracza, który kupił skrzynię w Loży.
  • Zarządzanie botami i wyświetlanie ich statystyk powinno teraz działać prawidłowo na urządzeniach mobilnych.
  • Przenoszenie kapsuły jest teraz możliwe także w urządzeniach mobilnych.
  • Nowe zbroje na poziomach wyższych niż 50. Wymagania poziomowe obecnych pancerzy zostały lekko obniżone. Po 45 poziomie nowe zbroje pojawiają się co 3 poziomy, a nie tak jak na wcześniejszym, co cztery.
  • Doświadczenie z eksploracji wewnętrznych zostało zwiększone o 10%. Dotyczy to każdego rodzaju misji.
  • Doświadczenie z wydobycia w tunelach zostało zmniejszone o około 10%. Będzie to zmiana widoczna głównie w przypadku wykonywania najkrótszych, pięciominutowych misji.
  • Minimalne wydobycie na powierzchni, nawet w przypadku nieposiadania odpowiedniego sprzętu zostało zwiększone do 100 jednostek surowców (z 1 jednostki).
  • Wydobycie na powierzchni zostało zwiększone do 125 punktów dla każdego poziomu technologii poszukiwania surowców (było 75).
  • Poprawa tysiąca i jednej literówki.
Under - możliwe zawieszenie projektu na dwa miesiące
Na razie piszę to jako luźną informację, bo możliwe jest, że rzeczy będą wyglądały bardziej korzystnie. Za dwa tygodnie mogę zostać pozbawiony stałego dostępu do internetu i kodu gry, ponieważ wyjeżdżam. W najgorszym przypadku gra zostanie zamknięta na dwa miesiące, ponieważ zwyczajnie nie będę w stanie się nią zając bez wglądu w forum, społeczność jak i kod. Czuję się też na tyle odpowiedzialny, że nie jestem w stanie powierzyć tej roli innej osobie.
A w najlepszym przypadku - będę mieć mnóstwo czasu. Znacznie więcej niż teraz. Przez te dwa miesiące mogą zostać wprowadzone zmiany, które zmienią wiele aspektów gry, które i mi samemu nie odpowiadają. Ale także w tym przypadku możliwe jest wystąpienie przerwy. znaczenie krótszej, ale i tak czuję się zobowiązany przekazać tę informację.
Konkretne wiadomości będę posiadał niedługo przed wyjazdem. Mam nadzieję, że wszystko potoczy się według mojej myśli, ale wszystko jest niezależne ode mnie.
Przepraszam tych graczy, którzy czują się zawiedzeni. Jestem tu sam.

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Wersja 1.2 i Ważne ogłoszenie dotyczące gry.

Post autor: Admin » 09 października 2015, 23:30

Wersja 1.2.1
Poprawki i zmiany w systemach.
  • Dwanaście nowych talizmanów, także dla graczy niższych poziomów. Wymagania obecnych talizmanów zostały obniżone. Nowe występują średnio co 3 poziomy podczas gdy przerwa między kolejnymi poziomami starych talizmanów wynosiła na późniejszych etapach nawet 10 poziomów. Obecnie najlepszy talizman można znaleźć na 61 poziomie doświadczenia. Ceny talizmanów uległy zmniejszeniu.
  • Siedem nowych broni na poziomach 50+. Ceny oręża uległy zmniejszeniu.
  • Poprawa błędu, który nie pozwalał na użycie dokładnie 100 jednostek metalu podczas transformacji w nanboty.
  • Wzór na przeliczanie liczby nanbotów uległ zmianie. Był (poziom_generatora * 3 + poziom_technologii * 2). Teraz jest: (poziom_generatora * 2.5 + poziom_technologii * 2)
  • Losowa wartość regeneracji występująca na przedmiotach została zwiększona o 100%. Parametr ten może wystąpić teraz także na hełmach.
  • Statystyki wszystkich przedmiotów unikalnych zostały zwiększone, a w przypadku niektórych nastąpiła zmiana bazowych współczynników.
  • Dodano etykiety graczy uczestniczących w rozmowie na czacie. Są one widoczne po najechaniu myszą na nick gracza i określają jego poziom doświadczenia.
  • Bonus redukcji tlenu z techniki przetrwania zwiększa się tylko do 10 poziomu badań (max 10%). Na kolejnych poziomach modyfikacji ulega tylko liczba urządzeń wydobywczych przystosowana do wydobywania na powierzchni.
  • Badania otrzymały nową, skrótową formę opisu w dziale pomocy.
  • Czas chłodzenia transformatora nie może teraz spaść poniżej 30 min.
  • Szybkość płynąca z teleportu została zwiększona do wartości 3.50 punktów za każdy jego poziom (było 3.00). W przypadku posiadania energii na zerowym lub ujemnym poziomie bonus do szybkości wynosi tylko 25% całkowitej sumy wsparcia z teleportu.
  • Opcja generowania nanbotów oraz transformacji jest teraz prawidłowo blokowana w przypadku braku energii w kapsule.
  • Pojawił się nowy wzór na energię tworzoną w kapsule, który jest bardziej uzależniony od badań Energetycznych. Aby nowy wzór zaczął działać należy zbudować elektrownię/zbadać energetykę lub dodać punkt do umiejętności zarządzania.
  • Surowce wymagane do budowy modułów jak i wykonywania badań na wyższych poziomach zostały obniżone.
  • Teleport skraca teraz czas przeniesienia kapsuły o 5 minut za każdy poziom.
  • Minimalny czas przenosin kapsuły wynosi 10 minut.
  • Cena wszczepów w sklepie została zwiększona.
  • Niektóre wszczepy posiadają teraz szansę na wylosowanie parametru "obrażenia krytyczne."
  • Umiejętność poszukiwacza wpływa teraz na szybkość gracza i tym samym czas trwania jego eksploracji.
  • Zręczność zwiększa teraz szansę na unik krytyczny o 0.15% za każdy punkt (było 0.05%).
  • Gracz z wyższą inteligencją ma teraz 50% szansy (było 25%) na zadanie dodatkowych 5-10% obrażeń w pierwszych 5 rundach.
  • Arena Gladiatorów oraz Loża Poszukiwaczy udostępnia teraz funkcjonalność wymiany oferty przedmiotów za złoto lub platynę.
  • Naprawiony został błąd przysłaniania listy przedmiotów przez zegar odliczający czas do nowej oferty.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość