1.3 Pełna lista zmian w grze

Nowości dotyczące gry
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

1.3 Pełna lista zmian w grze

Post autor: Admin » 17 października 2016, 15:47

Wersja 1.3
System Punktów Stalkera
  • Awansu stalkera mogą dokonać gracze na poziomie wyższym lub równym 50. Obecna ilość możliwych do uzyskania punktów wyświetlana jest w profilu gracza, pod reputacją. Jest to system pozwalający na błyskawiczny reset konta, przy zachowaniu części statystyk, który przyspiesza zdobywanie poziomów i lepszych przedmiotów z każdym kolejnym restartem.
  • Główny ekran awansu wyświetla informacje o warunkach awansu i o zyskach gracza po jego dokonaniu. Szczegółowe informacje dostępne są w pomocy do gry. Gracz, który dokonuje awansu otrzymuje poziomy stalkera, które są widoczne w jego profilu i dzięki którym zachowuje pozycję na topliście. Wartość obecnego poziomu i suma poziomów awansu jest dodawana.
  • Gracz resetujący konto otrzymuje możliwość pokierowania postacią na zupełnie nowy sposób. Jego kryjówka, badania jak i ekwipunek stają się nieaktywne, wszczepy, które nie spełniają wymagań poziomu zostają dezaktywowane. System nagradza też graczy, którzy zgromadzili surowce = przeliczając je na platynę.
  • Gracz po resecie konta ma odblokowane wszystkie sekcje gry, włącznie ze stolicą.
  • Nowe statystyki gracza - zwiększona jakość przedmiotów oraz zwiększona moc stworzeń.
  • Wartość atrybutów przedmiotów modyfikowana jest poprzez procent jakości.
  • Moc stworzeń jest ukrytym atrybutem utrudniającym grę graczom, którzy dokonają awansu stalkera.
  • Jakość przedmiotów wpływa teraz także na przedmioty tworzone.
  • System Antybot nagradza gracza zwiększoną ilością surowców za każdorazowe wypełnienie kodu.
Zmiany w gospodarce gry
  • Energia stała się surowcem odnawialnym, tworzonym dynamicznie w czasie gry, w odstępach jednominutowych.
  • Elektrownia, moduł kapsuły, odpowiada teraz za maksymalną energię, którą może posiadać gracz. Jej rozbudowa zwiększa odgórny limit.
  • Badanie energetyki zwiększa regenerację energii. Minimalna energia generowana w ciągu minuty gry wynosi 1 punkt.
  • W związku z powyższymi zmianami zniesiono wymaganie posiadania odpowiedniego poziomu energii przez moduły generatora, transformatora i teleportu.
  • Surowce generowane pasywnie otrzymywane są jedynie za okres 24h, jeśli czas nieaktywności graczy przekroczy tę wartość gracz otrzyma jedynie surowce wygenerowane w ciągu ostatniej doby.
  • Technika wydobycia wspiera teraz większą ilość urządzeń. Wzór uległ zmianie.
  • Technika przetrwania wspiera teraz większą ilość urządzeń wydobywczych na powierzchni. Wzór uległ zmianie.
  • Poszukiwanie gruntowe nie jest już brane pod uwagę we wzorze służącym do wyliczania wydobycia pojedynczego urządzenia. Zostało zastąpione przez poziom gracza. Każdy poziom gracza zwiększa wydobycie każdego urządzenia o 20 punktów. Każdy punkt umiejętności zarządcy zwiększa wydobycie o 30 (było 25) + bonus z gromady. W dziale pomocy można odnaleźć nowe, przeliczone wzory.
  • Zmiana ma na celu sprawienie, że poziom modułu wydobywczego wyższy niż 10 będzie użyteczniejszy.
  • Każde posiadane urządzenie wydobywcze zwiększa czas wydobycia o 60 sekund (było 25). Każdy poziom gracza zwiększa czas misji wydobywczej o 15 sekund.
  • Każdy poziom gracza zwiększa surowce wydobywane na powierzchni o 125 punktów (było 100).
  • Poszukiwanie gruntowe nie wpływa na wydobycie bezpośrednie ale pasywne. Od dnia dzisiejszego badanie to pozwala na automatyczne generowanie surowców w tle. Dodatkowo wspierane jest przez umiejętność zarządzania.
  • Surowce generowane pasywnie to złoto, nikiel i żelazo. Przydzielane są na podobnej zasadzie jak energia z ograniczeniami 24 godzin jak wspomniano wyżej.
  • Każdy poziom gracza zwiększa teraz maksymalną liczba surowców dostępnych na mapie o 150 (było 100).
  • Błędne wzory i wyliczenia w zakładce mapy zostały poprawione.
  • Mnożniki map są teraz kolorowane w przypadku wystąpienia mapy o wyjątkowo wysokim lub wyjątkowo niskim mnożniku.
Zmiany w Stolicy
  • Moduł stolicy został przepisany a jego funkcje uległy aktualizacji. Moduł stolicy powinien być teraz lepiej wspierany przez urządzenia mobilne.
  • Ceny za wejście na arenę i za leczenie zostały delikatnie zwiększone.
  • Gracz nie może korzystać z modułu regeneracji w przypadku gdy posiada pełne życie.
  • Możliwość podmiany aktualnego asortymentu sklepu została dodana także do rynku i czarnego rynku.
  • Stworzenia z Areny śmierci posiadają teraz zdolność regeneracji. Jest to pierwszy krok mu zaapewnieniu unikalnych zdolności jakie stworzenie może posiadać a tym samym ku utrudnieniu walk. W końcowym etapie zdolności te zostaną udostępnione graczom.
  • Zlecenia w stolicy, zarówno czarnorynkowe jak i zwykłe są teraz bardziej opłacalne. Dodatkowo część z nich nagradzana jest gwarantowaną platyną.
  • Gracze posiadający premium mogą uzyskać 15 zleceń zamiast standardowych 10.
  • Gracz walczący na arenie nie może być jednocześnie na eksploracji.
  • Nowa opcja czarnorynkowa - możliwość skorzystania ze szpiegów, którzy postarają się uzyskać najlepsze informacje na temat potencjalnego przeciwnika.
  • Szpiegostwo ograniczone jest procentowym wskaźnikiem błędu, zarówno w przypadku statystyk głównych jak i surowców.
  • Nowa opcja w ośrodku handlu - możliwość wzięcia udziału w aukcjach rzadkich przedmiotów. Aukcje są generowane automatycznie, a na ich przebieg mają wpływ wszyscy gracze, którzy posiadają odpowiednio zasobne kapsuły.
Zmiany w eksploracjach
  • Opis eksploracji w dziale pomocy został zaktualizowany i przepisany do bardziej czytelnej formy.
  • Wydarzenia losowe podczas eksploracji uległy zmianie. Tematy wiadomości dot. zdarzeń losowych określają teraz ich typ.
  • Wydarzenie losowe polegające na zdobyciu surowców powinno dostarczać graczowi 100% więcej surowców niż wcześniej.
  • Dodano nowe wydarzenie losowe pozwalające na uzyskanie nanbotów.
  • Wydarzenie losowe polegające na zdobyciu doświadczenia nagradza gracza większą ilością doświadczenia (1.5 za poziom, było 1.3).
  • Przedmioty znalezione pod zawaliskami mają większą szansę na zostanie artefaktami.
  • Punkty rozwoju przyznawane są teraz za eksplorację dowolnej długości.
  • Eksploracja typu losowe wyzwanie, która pozwala na zdobycie dodatkowych punktów doświadczenia nagradza teraz gracza stałą liczbą punktów.
  • Eksploracja typu losowe wyzwanie, która pozwala na zdobycie dodatkowych nanbotów nagradza teraz gracza zwiększoną ilością surowca.
  • Eksploracja powierzchniowa wydobywcza została przepisana z uwzględnieniem nowych wzorów. Nie posiada ona już górnych ograniczeń surowców i została uproszczona.
  • Bonus wydobycia surowców pochodzący z ekwipunku jest przyznawany dla ogólnej puli wydobycia - już po przeliczeniu wydobycia pojedynczego urządzenia i pomnożeniu tego przez liczbę możliwych do uruchomienia urządzeń. W przypadku braku urządzeń możliwych do pracy na powierzchni gracz otrzyma zero surowców.
  • Nowy wzór na wydobycie pojedynczego urządzenia na powierzchni to: 500 + (Poszukiwanie gruntowe * 125) + umiejętności zarządzania * 25
  • Ogólny czas trwania misji powierzchniowych został delikatnie zwiększony.
  • Szanse na znalezienie potwora typu 'Mutant' na eksploracji powierzchniowej typu 'Walka', wynoszą teraz co najmniej 35% (było 25%). Szansa na znalezienie herszta wzrosła o 5%.
  • Szanse na znalezienie potwora typu 'Mutant' na eksploracji powierzchniowej typu 'Poszukiwanie surowców', wynoszą teraz co najwyżej 5% (było 15%). Szansa na znalezienie zmalała do 1%.
  • Szanse na znalezienie przedmiotów wyższej jakości w trakcie misji 'Poszukiwanie', wynoszą teraz co najmniej 30% (było 20%).
  • Limit odgórny wymaganych odporności został zwiększony do 70%.
  • Licznik do kolejnego resetu eksploracji powierzchniowych został dodany do gry.
System Rang
  • Przygotowanie do implementacji nowego systemu rang.
  • Obecne rangi przydzielane są automatycznie na podstawie dodatniej lub ujemnej reputacji gracza.
  • W przyszłości gracz sam będzie mógł dokonać wyboru rangi z listy przysługujących mu tytułów.
Poprawki i zmiany w systemach.
  • Nowi gracze przed 30 poziomem otrzymują stały bonus 30% do zdobywanego doświadczenia.
  • Nowy interfejs zarządzania botami przystosowany do aplikacji mobilnych.
  • Możliwość zresetowania statystyk bota za platynę (50).
  • Dodano (w końcu!) nowe grafiki dla botów-hybryd i unikatów.
  • Wszczepy posiadają teraz wymaganie dotyczące poziomu gracza (poziom wszczepu * 2)
  • Wyposażone wszczepy, które nie spełniają tego wymagania nie wpływają na statystyki gracza.
  • Wartość wszczepów w złocie jest teraz poprawnie przeliczana przy ulepszeniu go na kolejny poziom.
  • Wszczepy mogą teraz zostać ulepszone także z poziomu plecaka, nie trzeba ich wyposażać.
  • Profil publiczny gracza nie może już zostać wyświetlony przez niezalogowanych użytkowników.
  • Odnośnik do regulaminu gry został dodany na dole strony.
  • Zmieniono sposób wyświetlania poziomu gracza w profilu.
  • Komunikaty błędu dla niskopoziomowych graczy są teraz wyświetlane prawidłowo.
  • Naprawiono błąd wskutek którego gracze przed ukończeniem fazy treningowej mogli otrzymywać punkty doświadczenia.
  • Zaktualizowano informacje w pomocy do gry, przepisano sekcję dot. zadań i awansu stalkera.
  • Widok kapsuły i badań został zaktualizowany - na głównym ekranie wyświetlane są teraz poziomy modułów.
  • Bonus szybkości jest teraz prawidłowo naliczany jeśli gracz użył przedmiotu wspierającego tę statystykę.
  • Liczniki akcji pochodzące z przedmiotów są ignorowane i nie trafiają do stopera w nagłówku.
  • Działanie czatu zostało lekko odświeżone - dodano wyświetlenie daty oraz poziomów stalkera.
  • Odnośniki do hangaru i krypty zostały dodane w ekwipunku gracza.
  • Licznik trwania konta premium powinien być teraz prawidłowo wyświetlany w profilu gracza.
  • Misje wprowadzające dla graczy posiadają teraz dokładniejsze wyjaśnienia tego co i gdzie należy zrobić aby ukończyć fazę treningową.
  • Przedmioty, których podstawowa wartość wyrażana jest w platynie mają teraz odpowiednią przeliczaną wartość w stosunku do klasy przedmiotu.
  • Do gry dodano 10 nowych hełmów, w tym jeden unikatowy. Obniżono wymagania poziomu istniejących hełmów.
  • System generowania unikatów został zmieniony - unikaty może teraz założyć każdy, niezależnie od klasy, a ich poziom, oraz wymagania umiejętności oraz cena skalują się wraz z poziomem gracza.
  • Drobne poprawki w stylu mobilnym.
  • Nowy interfejs zakładki 'ustawienia', który pozwala na szybszą zmianę danych konta za pomocą jednego przycisku.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość