1.4 Końcowa lista zmian.

Nowości dotyczące gry
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

1.4 Końcowa lista zmian.

Post autor: Admin » 08 marca 2017, 19:22

Wersja 1.4
System Osiągnięć, Tytułów i Awatarów
  • Wszyscy gracze, niezależnie od poziomu uzyskują dostęp do nowego systemu osiągnięć, który pozwala na śledzenie postępów w grze.
  • Obecne osiągnięcia są jedynie podstawowe, część z nich nie ma jeszcze przydzielonych nagród, ale działają one analogicznie jak stary system awatarów.
  • Ilość osiągnięć odblokowanych przez gracza jest wyświetlana w jego profilu publicznym. Pod uwagę nie są brane osiągnięcia specjalne, unikatowe, takie jak zakup elementu za platynę lub wzięcie udziału w wydarzeniu specjalnym.
  • Celem systemu jest nagradzanie gracza specjalnymi elementami, które pozwalają na wyróżnienie jego konta. Dla graczy premium są to awatary i ich elementy, gracze standardowi otrzymali dostęp do tytułów oraz specjalnych ramek profilu.
  • Wszystkie nagrody są przyznawane wstecznie, to znaczy, że odblokowanie osiągnięcia bez nagrody dziś sprawi, że otrzymasz nagrodę gdy takowa zostanie przydzielona do osiągnięcia.
  • Osiągnięć jest 75 + 4 osiągnięcia specjalne.
  • Do gry dodano także trzy nowe tła awatarów.
  • Jakość zapisu pliku .jpg awatara gracza została zwiększona o 20%.
  • Gracz otrzymał możliwość kontrolowania aktualnie posiadanej rangi poprzez wybór jej z menu w swoim profilu.
  • Wraz z aktualizacją gracze otrzymali dostęp do 10 tytułów, które są odblokowywane poprzez system osiągnięć.
  • Gracz otrzymał możliwość kontrolowania aktualnie posiadanej ramki poprzez wybór jej z menu w swoim profilu.
  • Ramki odmieniają standardowy wygląd okna ze statystykami i okna profilu publicznego. Zmianie ulega zarówno tło sekcji jak i jej nagłówek z imieniem gracza.
  • W pierwszej aktualizacji dodano 4 niestandardowe ramki, które są odblokowywane poprzez system osiągnięć.
System Handlu
  • Nowa funkcja, system handlu, zostaje udostępniony graczom, którzy osiągnęli 10 poziom doświadczenia.
  • Ośrodek handlu został przemianowany na ośrodek kupiecki.
  • W Stolicy dodano nową zakładkę 'Centrum handlu'. To w niej każdy z graczy może dokonać przeglądu ofert rynkowych a także stworzyć swoją własną ofertę.
  • Poziom modułu sklepu wpływa na ilość możliwych do wystawienia ofert. Oferty znajdują się na rynku aż do odwołania. Wystawienie przedmiotu obarczone jest prowizją.
  • Listy ofert znajdujące się w Centrum Handlu mogą być sortowane według typu, klasy przedmiotu oraz poziomu.
  • Dodatkowo, gracze przebywający w tej samej Gromadzie mogą zobaczyć ofertę innego gracza w jego profilu. A także dokonać bezpośredniego zakupu przedmiotu.
  • Gracze premium posiadają obniżoną prowizję za wystawienie przedmiotu.
  • Poprawa błędu, który nie wyświetlał wiadomości o błędzie w przypadku ustawienia zawyżonej ceny przedmiotu.
Faza Treningowa
  • Gracze, którzy nie posiadają 5 poziomu doświadczenia otrzymują teraz serię krótkich wskazówek w odpowiednich sekcjach gry.
  • W Fazie Treningowej wyłączono system Anty-Bot.
  • Budynki poniżej poziomu 2 są teraz budowane znacznie szybciej, aby przyspieszyć przejście przez jedno z zadań wprowadzających do gry.
  • Skrócono czas misji wydobywczej graczy w fazie treningowej.
  • Naprawiono błąd wskutek którego gracze mogli nie otrzymywać darmowego dnia premium za zalogowanie się po raz pierwszy w grze.
  • Wskazówki pokazywane podczas treningu są teraz prawidłowo ukrywane w momencie schowania liczników gracza.
Statystyki, wzmocnienia i System bitewny
  • Nowy sposób wyliczania obrony gracza i redukcji obrażeń w zależności od poziomu przeciwnika.
  • Wszyscy przeciwnicy czerpiący siłę ze statystyki "jakość" posiadają teraz mniej przeskalowanych punktów życia.
  • Maksymalna wartosć uniku krytycznego gracza nie może teraz przekroczyć 100%.
  • Maksymalna wartosć szansy na obrażenia krytyczne gracza nie może teraz przekroczyć 100%.
  • Maksymalna wartosć penetracji pancerza gracza nie może teraz przekroczyć 60%.
  • Maksymalna wartosć uniku gracza nie może teraz przekroczyć 50%.
  • Maksymalna wartosć regeneracji gracza nie może teraz przekroczyć 100%.
  • Punkty pioniera i punkty odkrywcy mają teraz nowy, wyższy przelicznik.
  • Obrażenia i obrona p. mutantom jest teraz prawidłowo dodawana do statystyk podczas walk.
  • Obniżono skalowanie puktów życia niektórych stworzeń o 2% na poziom.
  • Zmiana skryptu bitwenego, która powinna uniemożliwić kontynuację walki przez przeciwnika, który ma 0 punktów życia, a który nie wykonał uniku krytycznego.
  • Poprawiono wiadomości z raportu bitewnego mówiące o 'strzale', gdy któryś z pojedynkujących się używa broni do walki wręcz.
  • Nowa umiejętność potworów na arenie śmierci - berserker. Wpływa ona na statystyki obniżając obronę o 25%, jednocześnie zwiększa obrażenia o 25%.
  • Zwiększenie czasu trwania bonusów od jedzenia i wzmacniaczy działa teraz tylko dla graczy premium.
Przedmioty, tworzenie, niszczenie
  • Do gry dodano możliwość niszczenia przedmiotów. Moduł ten jest udostępniony w zakładce 'tworzenia przedmiotów'.
  • Wskutek zniszczenia przedmiotu gracz otrzymuje składniki. Typ składnika jest uzależniony od poziomu przedmiotu.
  • Ilość otrzymanych składników jest uzależniona od klasy przedmiotu oraz jego poziomu.
  • Dodano jeden dodatkowy przedmiot do zasobów karczmy 'Szczurza Nora'.
  • Niższe poziomy tworzenia przedmiotów mają teraz obniżone wymagania. Dodano także wymagania wstępne wyższych poziomów tworzenia przedmiotów.
  • Zbroje i hełmy mają teraz wyższy przelicznik statystyki: Dodatkowe punkty życia.
  • Zwiększono mnożniki statystyk przedmiotów unikatowych: Legion, Skóra Gada, Maska Wizjonera, Ostatni Wartownik, Penetrator.
Mniejsze poprawki i zmiany w systemach.
  • Wszystkie przedmioty unikatowe otrzymały dodatkowy opis fabularny.
  • Zmieniono grafikę hełmu 'Triumf Poszukiwacza' na bardziej wyróżniającą się.
  • Dodano jeden nowy unikat typu broń.
  • Zaktualizowano opis konta premium w związku ze zmianami, które nastąpiły.
  • Zaktualizowano sekcję pomocy dotyczącą Stolicy i Gromad.
  • Baza wydobycia przez urządzenie wydobywcze została zmniejszona do 75 (było 100).
  • Podczas eksploracji powierzchniowej typu "Poszukiwanie" nie można już odnaleźć wszczepów.
  • Podczas eksploracji powierzchniowej typu "Poszukiwanie" szansa na znalezienie unikatu wynosi 2% (było 1%).
  • Eksploracje powierzchniowe są teraz nagradzane większą o 10% ilością doświadczenia.
  • Na Arenach można teraz walczyć niezależnie od ilości miejsca posiadanego w plecaku.
  • Koszt walki na Arenie śmierci został zwiększony.
  • Informacja zwrotna dot. pobrania zadania pobocznego w stolicy jest teraz prawidłowo wyświetlana w oknie gry.
  • Statystyka 'przedmioty sezonowe' jest teraz poprawnie aktualizowana w momencie otworzenia skrzyni z wydarzenia.
  • Statystyka 'przeciwnicy sezonowi' jest teraz aktualizowana w momencie pokonania przeciwnika unikatowego dla danego wydarzenia.
  • Zakup przedmiotów klasy 'Artefakt początku' wymaga mniejszej ilości reputacji w sklepach frakcyjnych.
  • Ilość tlenu wymagana na eksploracjach wyższego poziomu wzrosła o 10-15%.
  • Bonus poszukiwacza na eksploracjach nie wpływa teraz na eksploracje specjalne.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego moduł sklepu był wyświetlany w kapsule.
  • Zmieniono funkcję sprawdzania posiadanych przez gracza/gromadę surowców.
  • Budowa modułów i aplikcja wsparcia w gromadach powinna być teraz możliwa także w przypadku posiadania dokładnie takiej sumy surowców jak wymagana.
  • Nowa opcja dla graczy premium - możliwość zobaczenia rankingu najbardziej dochodowych łupów z ostatnich 7 dni.
  • Poprawa błędu uniemożliwiającego rozbudowę transformatora.
  • Implementacja nowego wydarzenia okresowego - Tydzień Gladiatora.
  • Ranking otrzymał nowe formatowanie punktów i poziomów graczy.
  • Energia możliwa do zebrania jest teraz wyświetlana w ramce surowców.
  • Lekkiemu odświeżeniu uległy ikony profilowe oraz kolorystyka gry, jest ona teraz bardziej neutralna w związku z dodaniem systemu wyboru tła ramki profilowej.
  • Odświeżono wygląd interfejsu eksploracji.
  • Przepisano sposób w jaki z serwera pobierane są surowce.
  • Poprawiono widoczność odnośników do sekcji pomocy.
  • Życie pochodzące z wszczepów jest teraz prawidłowo dodawane do punktów życia postaci.
  • Boty wydobywcze są teraz mocniejsze i wspierają gracza zwiększonym procentem wydobycia a nie stałą wartością.
  • Poprawiono opis i sekcję pomocy dot. poszukiwania gruntowego.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość