Przerwa techniczna - Aktualizacja 0.99BETA

Nowości dotyczące gry
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Przerwa techniczna - Aktualizacja 0.99BETA

Post autor: Admin » 10 lutego 2015, 12:19

10 lutego, w godzinach 22:00 - 23:59 nastąpi przerwa techniczna w trakcie której zaaplikowana zostanie zaaplikowana aktualizacja ostatecznie zbliżająca grę ku wersji 1.0. Proces może się przedłużyć w przypadku wystąpienia dodatkowych problemów technicznych. Dodatkowe informacje na temat nadchodzącego startu gry będą dostępne niedługo. Lista zmian dostępna jest poniżej:

Implementacja nowych elementów oraz poprawki funkcjonalności 'Eksploracja':
- Eksploracja każdego typu, bez względu na liczbę godzin gwarantuje zdobycie dodatkowego przedmiotu związanego ze światem tuneli, który na chwilę obecną może zostać jedynie sprzedany w sklepach w stolicy. Funkcjonalność ta zostanie rozbudowana w przyszłości. Warunkiem otrzymania przedmiotu jest posiadanie więcej niż jednego miejsca w plecaku w momencie wyruszenia na eksplorację.
- Wyżej wspomniane przedmioty dzielą się na klasy jakości - podobnie jak przedmioty normalne. Na chwilę obecną w ramach testów przedmiotów jest 8, jednak liczba ta będzie znacząco rosła. Podczas eksploracji można znaleźć przedmioty służące do regeneracji życia.
- Przedmioty służące do regeneracji życia mogą być używane podczas wypraw o ile tylko znajdują się aktualnie w plecaku.
- Eksploracja na powierzchni posiada inny zakres bonusowych przedmiotów, których właściwe grafiki zostaną dodane w przyszłości.

Implementacja nowych elementów oraz poprawki funkcjonalności 'Stolica':
- Nowe miejsce w stolicy. Karczma 'Szczurza nora'.
- Karczma jest miejscem gdzie znajduje się globalny czat gry i gdzie gracze mogą porozumiewać się w szybki sposób, wymieniając informacje na temat swoich doświadczeń w tunelach.
- Każdy gracz może postawić innym 'soczek' - funkcja ta nie ma bezpośredniego wpływu na graczy uczestniczących w rozmowie i pełni raczej funkcję klimatyczną. Statystyki o złocie wydanym na napitki są oczywiście wyświetlane w profilu gracza. Bo to istotne, prawda?
- Cena regeneracji życia została obniżona o około połowę. Styl okna i przycisku uległ zmianie.
- Reset punktów atrybutów w centrum nanotechnologii jest teraz bardziej opisowy i uniemożliwia dwukrotne zresetowanie punktów w przypadku powodzenia akcji. Resetowanie musi zostać potwierdzone.
- Resetowanie przedmiotów powoduje teraz ściągnięcie całego ekwipunku. Dodatkowo bohater otrzymuje godzinną ochronę przed atakami ze strony innych graczy.
- Sposób listowania przedmiotów w sklepach jest teraz bardziej czytelny. Najechanie kursorem na ramkę właściwości przedmiotu spowoduje jej zamknięcie.
- Przedmioty z plecaka dostępne do sprzedaży są teraz listowane z użyciem mniejszych ikon.

Implementacja nowych elementów oraz poprawki funkcjonalności 'Mapa':
- Przeliczenia formuł dotyczących wydobycia.
- Aktualnie wyposażony bot, o ile posiada wskaźnik wydobycia wspiera teraz bezpośrednio ilość wydobytych surowców, dodając je do wskaźnika 'potencjalne wydobycie'. Nie jest już brany pod uwagę przy przeliczaniu wskaźnika 'ilość surowców'.
- Ilość surowców jest teraz zawsze wyświetlana jako wartość maksymalna (coś co wcześniej było pięciokrotnością podstawy). Zagadnienie zostało więc uproszczone a sekcja 'pomoc' dotycząca go została zaktualizowana.
- Bonus z robota jest teraz także brany pod uwagę przy wydobyciu na powierzchni.
- Zwiększono bazową ilość surowców w misji wydobywczej na powierzchni.
- Wydobycie na powierzchni jest teraz traktowane jak eksploracja podziemna pod względem dodatkowych nagród wspomnianych wyżej.

Implementacja nowych elementów oraz poprawki funkcjonalności 'Atak':
- Gracz może atakować przeciwników słabszych o 5 poziomów doświadczenia...
- Ale z każdym poziomem różnicy ilość łupów spada o 2 punkty procentowe (20% w przypadku gracza o tym samym i wyższym poziomie, 10% w przypadku gracza o poziomie mniejszym o 5 punktów). Dzięki temu następuje swoista ochrona graczy słabszych.
- Gracz broniący się (bez względu na rezultat walki) po skończonym pojedynku odzyskuje wszystkie punkty życia. Gracz atakujący traci je, niezależnie od wyniku walki.
- Ilość reputacji płynąca z walk została lekko zmniejszona, aby balansować ją z reputacją z zadań ze stolicy.
- Gracz o wyższym poziomie wygrywający walkę zainicjowaną przez gracza słabszego o co najmniej pięć poziomów nie otrzymuje już doświadczenia jak za normalną walkę z przeciwnikami ze swojego zakresu poziomowego. Zmiana została wprowadzona po to aby uniknąć graczy o niskim poziomie nabijających doświadczenie graczom z poziomami znacznie wyższymi.
- Mała poprawa w skrypcie walk - w pierwszej kolejności sprawdzi on życie przeciwnika, a dopiero później ilość rund, dzięki czemu sytuacja w której przeciwnik posiadający 0 punktów życia wygrywa walkę nie powinna mieć miejsca.
- Skalowanie odporności potworów zostało zmniejszone i maksymalnie może ona wynosić 50 punktów.
- Dodatkowo lekko zmodyfikowano parametry niektórych stworzeń.
- Ochrona przed atakami jest teraz poprawnie odświeżana przy ataku na kolejnego gracza. Nie powinna być już ona usuwana w połowie czasu trwania.
- W przypadku doprowadzenia do sytuacji remisu (walka nierozstrzygnięta w 20 turach i równa liczba zadanych obrażeń) gra wywoła dodatkowe tury aż do wyłonienia zwycięzcy.

Poprawki ogólne dotyczące gry:
- Nowe elementy awatara oraz zmieniony styl i wygląd okna zarządzania awatarem. Nagrody za osiągnięcie 30 poziomu i odpowiedniego poziomu reputacji.
- Nowe opcje wydawania platyny w zakładce 'Premium'. Przygotowania do implementacji systemu płatności w wersji 1.0
- Likwidacja błędu wyświetlania przycisku dodawania statystyk w przypadku braku punktów.
- Likwidacja błędu, który powodował niepełne wyświetlanie ramki z komunikatem o rezultacie akcji.
- Likwidacja błędu, który powodował zatrzymanie skryptów w przypadku rozbudowy/podjęcia badań w kapsule.
- Likwidacja błędu, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej daty rejestracji w profilu gracza.
- Zmienione wymagania zadania 'Wyzwanie' oraz 'Pogoń'. Zostały one zmniejszone, aby gracz mógł szybciej przejść do fazy głównej rozrywki.
- Informacje o fazie treningowej są teraz wyświetlane w nagłówku gry dla graczy objętych jej wpływem.
- Atrybuty główne i umiejętności nie są już widoczne w publicznym profilu gracza.
- Umieszczanie przedmiotów w krypcie w trakcie trwania wyprawy nie jest już możliwe.
- Zmiana aktywnego bota w trakcie trwania wyprawy nie jest już możliwa.
- Dodatkowe zmiany estetyczno-graficzne w sporej ilości zakładek.
- Czas budowy i badań jest teraz zaokrąglany do najbliższego dzielnika liczby 5, minimalny czas trwania akcji wynosi 10 sekund. - Opisy rezultatu misji zostały rozbudowane. Tekst opisujący zdarzenia losowe i wyzwania w eksploracji został zmodyfikowany i poszerzony o kolejne elementy. Poszukiwanie powierzchniowe ma teraz unikalny opis rezultatu misji.
- Zadania poboczne nagradzają gracza teraz pięcioma punktami rozwoju (był jeden).
- Licznik 'okresowa regeneracja punktów życia' nie jest już widoczny w zakładce 'Aktualne akcje'.
- Plecaki nie wymagają już posiadania umiejętności wojownika. Odnosi się to tylko do plecaków kupionych/znalezionych po aktualizacji.
- W ustawieniach profilu istnieje teraz opcja zmiany adresu e-mail.
- Statystyki aktualnie wyposażonego bota powinny być prawidłowo dodawane do statystyk bohatera.
- Wysyłanie wiadomości we wszystkich oknach komunikacji w grze jest teraz dostępne poprzez kliknięcie Enter.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość