Zapchana krypta

Wszystko co związane z Forum i/lub Grą. Staramy się cierpliwie wyjaśnić tajniki gry wszystkim użytkownikom.
Quetzalcoatl
Pajęczak
Posty: 43
Rejestracja: 27 października 2017, 07:03

Zapchana krypta

Post autor: Quetzalcoatl » 27 lutego 2018, 13:08

Admin,

Masz jakiś pomysł co mam robić z surowcami ? Aktualnie zajmują mi 32sloty a na rozbudowę krypty nie dość że idzie Fortuna to i czekać muszę dwa tygodnie na rozbudowę by mieć 2 sloty więcej.

Jakaś podpowiedź ? Zniszczyłem już prawie 800 przedmiotów i jest kilka które chciałbym sobie zostawić na zaś

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Zapchana krypta

Post autor: Horton » 28 lutego 2018, 11:12

póki co chyba tylko porządny pojemny plecak żeby upchać wszystko jakoś

Quetzalcoatl
Pajęczak
Posty: 43
Rejestracja: 27 października 2017, 07:03

Re: Zapchana krypta

Post autor: Quetzalcoatl » 28 lutego 2018, 14:27

No tak ale po awansie wtedy będę się wlókł jak ślimak

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Zapchana krypta

Post autor: Horton » 28 lutego 2018, 17:58

Możesz też dołączyć do jakiejś frakcji, tam jest moduł zwiększający dwukrotnie pojemność krypty - ja jestem w Dying Light i mają maksymalnie rozbudowane wsparcie tego modułu - daje to 80% większą jej pojemność obok takiego samego procentowo wzrostu ochrony surowców przed kradzieżą, czyli prawie dwukrotnie.

Quetzalcoatl
Pajęczak
Posty: 43
Rejestracja: 27 października 2017, 07:03

Re: Zapchana krypta

Post autor: Quetzalcoatl » 01 marca 2018, 08:04

Ale my to mamy, a ponad 30 slotów to same składniki

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Zapchana krypta

Post autor: Horton » 01 marca 2018, 11:00

Heh kurde zrobiłem ten awans stalkera i zanim dam radę cokolwiek w warsztacie zdziałać będę musiał dojść do 10 poziomu. To samo ze sprzedażą znalezionych śmieci na aukcjach bo do tego dostęp też jest od 10 poziomu, zniszczyć tego nie mogę, odłożyć do krypty też nie bo pełna - zostaje tylko sprzedaż w sklepach.

A można by ładną kasę na tym zarobić. Tak gówniane przedmioty zużywane do niszczenia i tworzenia składników w warsztacie są nie do zdobycia w sklepach po przekroczeniu 10 poziomu, a jak miałem powyżej 40 lvl to nie chciało mi się latać na eksplorację do najniższego tunelu, wolałem kupować na rynku śmiecie poniżej 10 lvl wystawione przez graczy nawet za 20, 30 tysięcy bo było mnie na to stać a potem je niszczyć, szybciej było. Szkoda że handel między graczami jest dostępny dopiero od 10 lvl, można by to znieść w cholerę żeby był dostępny od początku i niźsi gracze by na tym skorzystali i szybciej się rozwijali mając więcej kasy kupowali by sobie lepszy sprzęt (albo i gorszy na handel) i wyźsi też bo by im to ułatwiło rozwój umiejek w warsztacie. Większą kooperacja między graczami na minimalnych poziomach i tymi na wysokich.

Quetzalcoatl
Pajęczak
Posty: 43
Rejestracja: 27 października 2017, 07:03

Re: Zapchana krypta

Post autor: Quetzalcoatl » 02 marca 2018, 11:32

Horton to pewnie po to by ograniczyć Multikonta.

Problem jest jeden, zapchana krypta. A gdybym jasno wiedział co planuje admin, czy będą nowe zadania i obejmą pozostałe składniki czy może nie, to bym wiedział czy trzymać czy wywalić bo w warsztacie nie ma co z nich robić

Horton
Nietoperz
Posty: 85
Rejestracja: 09 stycznia 2018, 22:53

Re: Zapchana krypta

Post autor: Horton » 11 kwietnia 2018, 09:16

Odnawiam temat i przyznaję rację. po awansie masz sporo więcej przedmiotów i rzeczywiście krypta bez bonusów pojemności dla zarządcy jak chcę grać poszukiwaczem/wojownikiem jest po prostu za mała żeby pomieścić składniki i wyposażenie (szczególnie jak wcześnie grało się zarządcą), nawet przy rozbudowanym module w Gildii (moja ma moduł zwiększający pojemność o 80% a krypta ma 23 poziom i tylko 46 miejsc na przedmioty).
Proponuję żeby z każdym punktem rozwoju krypty jej pojemność na przedmioty wzrastała o 3 miejsca nie o dwa jak jest obecnie - wtedy pomieści się i optymalne wyposażenie i wszystkie znalezione składniki.

Wilku
Pyskacz Wojownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 października 2017, 15:22

Re: Zapchana krypta

Post autor: Wilku » 08 maja 2018, 17:06

Horton pisze:
11 kwietnia 2018, 09:16
Odnawiam temat i przyznaję rację. po awansie masz sporo więcej przedmiotów i rzeczywiście krypta bez bonusów pojemności dla zarządcy jak chcę grać poszukiwaczem/wojownikiem jest po prostu za mała żeby pomieścić składniki i wyposażenie (szczególnie jak wcześnie grało się zarządcą), nawet przy rozbudowanym module w Gildii (moja ma moduł zwiększający pojemność o 80% a krypta ma 23 poziom i tylko 46 miejsc na przedmioty).
Proponuję żeby z każdym punktem rozwoju krypty jej pojemność na przedmioty wzrastała o 3 miejsca nie o dwa jak jest obecnie - wtedy pomieści się i optymalne wyposażenie i wszystkie znalezione składniki.
odwieczny problem mam tak samo a musiałem cześć składników wyrzucić by miec miejsce na eq zmieniłem profesje z hybrydy łowcy na poszukiwacza i duży ból bo nie mam gdzie upychac co lepszych itemków , ale by szybciej krypte budowało i nie tylko trzeba rozwinąc moduł cybernetyczny który ściąga z czasu rozbudowy nawet w miare ;)
" Uważajcie czego pragniecie bo przy odrobinie pecha , może się spełnić "
M.L.Kossakowska Siewca Wiatru
Obrazek

Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Posty: 466
Rejestracja: 11 stycznia 2015, 13:20
Lokalizacja: Żagań
Kontaktowanie:

Re: Zapchana krypta

Post autor: Admin » 23 maja 2018, 17:54

Do gry dodano sloty do krypty możliwe do wykupienia za platynę. Dodatkowo, w niedługim czasie pojawi się jeszcze jedna alternatywna, ale raczej... obowiązkowa możliwość pozyskania dodatkowych paru miejsc.
A

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości